Mô tả công việc
People
• Direct/Manage everyday activity, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments
• Recommend or initiate any HR elated actions where needed
• Monitors competitor activities and assists in marketing intelligence
• Refers sales leads to appropriate personnel within the InterContinental Hotels Group
• Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
• Services existing business through management of account bases
• Sell all facets of the hotel
• Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
• Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
• Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
• Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
• Engage with clients
• Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
• Interfaces with operations on a timely basis
Financial
• Help create the department’s annual budget and the setting of departmental goals
• Monitor budget and control expenses with a focus on food, beverage, and labour costs….
• Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
• Stock control of collateral
• Collateral input
Guest Experience
• Entertain clients
• Assists in the evaluation of sales and marketing activities
• Liaison with advertising agency
• Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Responsible Business
• Provides direction on, and conducts market research and analysis
• Initiates and prepares tenders for business
• Assesses sales and marketing data and apprises the Director of Sales of new developments and tactical opportunities
• Assists with the preparation of new products and services
• Plan and conduct familiarization tours and site inspections
• Travel when required to promote the hotel and develop potential business
• Maintain regular contact with the IHG hotels in your region and the regional reservation office
• Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
• Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Parking Allowance
- Meal Allowance
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
2. Service years in the field :
3. Service years in supervisor/manager level:
2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
4. Knowledge and skills:
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Proficient in the use of Microsoft Office Good writing skills
5. Language: English
Yêu cầu hồ sơ
- English CV
- Certificate related job applied
- Phone: 02973 97 8888/ 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Công ty TNHH Midea Consumer Electric Việt Nam thuộc tập đoàn Midea, có vốn đầu tư: 81 triệu USD. Tập đoàn Midea thành lập năm 1968 tại Trung Quốc, đến nay gần tròn 50 năm, Midea từ doanh nghiệp qui mô nhỏ phát triển đến nay vinh dự xếp hạng trong nhóm Top 500 doanh nghiệp lớn mạnh của toàn cầu. Các sự kiện quốc tế của Tập đoàn Midea năm 2016, thâu tóm tập đoàn điện gia dụng Toshiba toàn cầu và hàng loạt các doanh nghiệp nổi tiếng thế giới như: máy điều hòa thương hiệu Clivet (Italia), robot thương hiệu Kuka (Đức) và máy hút bụi thương hiệu Eureka (Mỹ).
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Công ty thành lập năm 2011
Mission
-
Lời hứa thương hiệu của Midea là "Cung cấp các giải pháp thân thiện đáng ngạc nhiên cho những người trân trọng những khoảnh khắc trong nhà" và châm ngôn của thương hiệu : "Midea - Make yourself at home".
-
Midea cũng đã thực hiện một số dự án nổi tiếng, gần đây nhất là chiến thắng năm 2016 để lắp đặt các giải pháp HVAC (Hệ thống điều hòa không khí sưởi ấm) phức tạp trong tất cả 12 sân vận động cho các trò chơi thể thao ở Brazil. Midea là một người ủng hộ mạnh mẽ thể thao và là đối tác tài trợ chính thức đáng tự hào của FINA, Liên đoàn Bơi lội Thế giới.
-
Midea đang thực hiện chiến lược tiếp tục là một doanh nghiệp năng động cao, với khát vọng tăng trưởng ổn định, đặc trưng của một doanh nghiệp đẳng cấp thế giới.