Việc làm Nutreco International Việt Nam

Cập nhật 28/12/2024 14:08
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Nutreco International Việt Nam
TV or AC Product Manager (Product Sales/Product MKT)
Nutreco International Việt Nam
22 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

This position is reponsible for Tivi or Air Conditioner category.

The job holder is responsible for supporting business development, participating in every work detail to support the PM director to process and take action of delivering and implementing product business strategy, formulating sales (SI/SO) guidelines, managing the product lifecycle, and integrating the functional departments to ensure the implementation of the business strategy and management execution to get results.

Main responsibilities:
1. Product business strategy formulation: manage sales strategies in the region, formulate sales (SI/SO) guidelines; Execute and implement various functional management strategies based on strategic coordination; TOP channel customer sales management to support the branch's annual business goals
− PSI management & process; close working with related departments for problem identification and solutions provision
− Tracking target implementation and pushing target achievement
− Survey and analyze market insight (including products, price, competition, channels, consumption, etc.), demonstrate the output to relevant stakeholders
− Collect information from the regions, grasp the customer's situation, and participate in the customer’s policy draft and action.

2. Product operation:
− Manage product lineup activities, develop product plans and drive execution, market benchmarking
− Manage new product launches and product transitions for the product area involving other departments as required
− Formulate core channel breakthrough strategies and implement them
− Utilize the product assortment to actively promote product areas at trade/consumer shows within the brand’s and TCL’s objectives and guidelines
− Monitor and steer stock availability of products
− Manage and resolve product queries to ensure correct information is supplied to the sales force and other departments as required
− Formulate and manage retail SO strategies for key models
− Product portfolio and planning, technical support for branches
− Work closely with the training teams to promote internal and external training activities with key focuses on the product area
− Create and manage product features and descriptions to enable sales and marketing departments to create documentation and collateral
3. Relationship:
− Closely working with HQ for product management
− Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
− Facilitate cooperation with Marketing, Sales, Planning & Logistic Departments

Yêu Cầu Công Việc

− 3 – 5 years of experience in Product Sales or Product Marketing experience

− Product Management experience
− Strong product management work process
− Familiarity with market
− Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
− Experienced professional with a full understanding of specialized areas; resolves a wide range of issues in creative ways
− Works on problems of diverse scope where analyzing data requires evaluating identifiable factors. Demonstrates good judgment in selecting methods and techniques for obtaining solutions
− Supervises mentoring and coaching for team members
− Bachelor's degree, or Master's degree;

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Nutreco International Việt Nam
Nutreco International Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 8, Số 13-13 Bis, Đường Kỳ Đồng, Phường 09, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công Ty TNHH Nutreco International (Việt Nam) thuộc tập đoàn "Skretting" là Tập đoàn hàng đầu thế giới trong việc cung cấp các giải pháp dinh dưỡng sáng tạo và bền vững cho ngành nuôi trồng thủy sản. Tập đoàn có trụ sở chính đặt tại Stavanger, Nauy và nhà máy sản xuất thức ăn thủy sản chất lượng cao tại 18 quốc gia trên năm châu lục, cung cấp dinh dưỡng toàn diện cho hơn 60 loài tôm và cá từ giai đoạn ấu trùng đến khi thu hoạch. Tổng sản lượng thức ăn thủy sản hàng năm đạt hơn 2,4 triệu tấn với.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2001

Mission

Trong suốt 122 năm hình thành và phát triển, Skretting cùng đội ngũ tài năng và giàu nhiệt huyết của mình đã không ngừng tạo ra những giải pháp vượt trội, hướng đến xây dựng ngành Thủy sản thế giới ngày một lớn mạnh và bền vững.

Những nghề phổ biến tại Nutreco International Việt Nam

Bạn làm việc tại Nutreco International Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nutreco International Việt Nam

Nutreco International Việt Nam

Click để đánh giá