- The job holder supports Agile Tribes and Foundational Intiatives function by facilitating reporting, management accounting, logistics activities to ensure successful implementation of bank-wide initiatives.
- The job holder collaborates with cross-functional teams within Technology Division and other divisions in the bank for operational consistency across bank-wide initiatives in activities relating to finance, procurement and human resources.
- Operations Support and Governance
- Provide logistics support for Head of PCM and the team, CEO workshops, governance meetings and be the contact point for building the Agile working environment for the Technology Division.
- Dedicated to specific tribes to support with procurement proposal preparation and tracking, cost monitoring and reporting.
- Support STEERCO meetings arrangements and preparation of required documentation including language translation.
- Maintain the knowledge base of theTechnology Division as required.
- Support tribe operational activities as required.
- Resource Management
- Assist with resource planning for assigned tribe.
- Participate in onboarding of new team members.
- Organise asset management for assigned tribe.
- Support tracking resources and performance management aligned with interaction model between other divisions and Technology Division.
- At least 3 years of project experience in a leading bank or technology organization
- Strong knowledge and experience of banking product development, performance management, IT project implementation
- Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program
- Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews.
- Understands Agile principles, practices and Scrum methodologies (will be advantageous)
- Experience working in Agile teams to support digital transformation projects (will be advantageous)
- Bachelor’s degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline
- Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous
Thành lập vào 29/9/2014, Kaopiz là một công ty công nghệ chuyên cung cấp các giải pháp phát triển phần mềm cho khách hàng trong và ngoài nước. Với khẩu hiệu Keep Innovating, công ty kỳ vọng sẽ hội nhập vào cuộc Cách mạng Công nghệ 4.0 với đội ngũ kỹ sử trẻ trung, năng động và đầy tài năng. Từ văn phòng chính tại Hà Nội, công ty hiện tại đã mở rộng ra nước ngoài với chi nhánh đầu tiên tại Tokyo, xây dựng quan hệ đối tác với nhiều startup và các tập đoàn lớn tại Nhật Bản, Hồng Kông và Canada.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH theo quy định công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Được tham gia các hoạt động tập thể sôi động của công ty: nghỉ mát hàng năm, teambuilding hàng quý, gala cuối năm....
Lịch sử thành lập
- Ngày thành lập: 29/09/2014
Mission
Với tư cách là thành viên của cộng đồng địa phương, chúng tôi sẽ tiến hành các hoạt động kinh doanh tại Nhật Bản và tích cực đóng góp cho xã hội thông qua CNTT. Hơn nữa, chúng ta sẽ tích cực tham gia vào quan hệ hữu nghị giữa Nhật Bản và Việt Nam với tư cách là thành viên của cả hai nước.
Trở thành một công ty coi trọng con người, bao gồm nhân viên, khách hàng và những người khác tham gia kinh doanh. Chúng tôi mong muốn trở thành một công ty xây dựng mối quan hệ tốt đẹp với mỗi người, đánh giá cao họ và được họ đánh giá cao.
Review Công ty Phần mềm Kaopiz
Sếp và đồng nghiệp rất giỏi chuyên môn, thân thiện support hết mình. Lương thấp so với mặt bằng chung, công ty hơi xa trung tâm. (it)
Môi trường làm việc thoải mái, đồng nghiệp khá lành, văn phòng xanh và thân thiện (gg)
Lương hàng tháng giờ công ty trả đúng hẹn, do công ty mình hiện tại mới tái lại cơ cấu công ty toàn bộ các phòng ban, anh/chị trong đây mọi người rất hòa đồng