Company Description
GetCourse is a platform that enables over 15000 + experts and companies to create and sell online courses. We are dedicated to helping entrepreneurs scale their businesses, with every fifth online school on GetCourse earning more than $15k per month. Our product offerings include a course builder, CRM, landing page and website builder, process automation, webinars, payment gateways, and more.
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Customer Support Specialist at GetCourse in Vietnam, with flexibility for remote work. The Customer Support Specialist will be responsible for providing customer support, ensuring customer satisfaction, and offering technical support to users. Daily tasks may include troubleshooting, resolving customer issues, and analyzing support trends.
Qualifications
- Customer Support and Technical Support skills
- Interpersonal Skills and Customer Satisfaction skills
- Analytical Skills
- Experience in customer service or support roles
- Experience in SaaS business is a huge plus
- Ability to empathize with customers and address their needs effectively
- Strong communication skills, both verbal and written
Our hiring process usually consists of one test and two interviews. All our employees work remotely and get a full onboarding and 1-month training over the product.
Rentokil là đơn vị uy tín hàng đầu thế giới nói chung và Việt Nam nói riêng. Kể từ khi thành lập năm 1925 tại Vương quốc Anh. Rentokil đã và đang cung cấp dịch vụ kiểm soát côn trùng dịch hại hiệu quả; đáng tin cậy cho khách hàng doanh nghiệp và nhà riêng. Đến Việt Nam 14 năm từ năm 2007, chúng tôi đã phấn đấu không ngừng để phát triển trở thành công ty diệt côn trùng dịch hại uy tín nhất tại Việt Nam.
Review Rentokil Initial
Công ty có lịch trình linh hoạt chế độ oki (ID)
Môi trường làm việc tuyệt vời (ID)
Tập đoàn châu âu nên chính sách chế độ khá tốt (RV)