Việc làm SPS

Cập nhật 22/11/2024 00:05
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH SPS VIETNAM
Customer Experience Officer (Cxo) - Hà Nội, Hồ Chí Minh
SPS 3.8★
36 đánh giá 38 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 15/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- |181 183 185 Phố Huế, phường phố Huế, quận Hai Bà Trưng, thành phố Hà Nội

Mô tả công việc

We are looking for a Customer Experience Officer (CXO) - who will play a key role in connecting our center with students, helping them have the best learning journey. In this role, you'll directly influence student success and ensure every customer receives great service. It's a great opportunity to grow personally while making a positive impact on students and their families.
Job Responsibilities:
Student Enrollment & Registration: Be responsible for your own sales, help students sign up for classes, and support them with payment processes.
Course Renewals: Manage your personal renewal targets and stay on top of the center's renewal progress to make sure goals are met.
Student Progress Monitoring: Track student progress, handle customer feedback, and ensure students reach their academic goals.
Cashier & Invoice Management: Make sure all invoices and documents follow company standards.
Book Management: Order, manage, and report on the availability of books to meet student needs.
Training & Meetings: Participate in scheduled training sessions and meetings to continually improve skills and stay updated.
Other Duties: Perform additional responsibilities as assigned by the line manager.

Yêu cầu công việc

University degree or higher
At least 1 year of experience in relevant jobs, including customer service or sales roles.
Strong communication skills, with a proven ability to handle customer concerns and demonstrate integrity.
Proven problem-solving skills through managing difficult situations and a strong focus on students and customers.
Well-organized with excellent time management skills, strong mentality, and resilience.
Leadership skills with the ability to overview and plan ahead.
Proactive, detail-oriented, and strong interpersonal skills to foster partnerships

Quyền lợi được hưởng

Attractive salary with great commission potential.
Annual salary reviews and a 13th-month bonus.
Structured training programs led by experienced industry professionals.
Clear career paths with many opportunities for growth.
Personal development in a respectful environment.
Work in a modern, international, and professional setting.
Full English scholarships for children and 50% scholarships for relatives.
Join fun annual company trips.
14 days or more of paid leave, including full pay for Christmas holidays.
All necessary work equipment provided.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Toà nhà Saigon ICT, Công viên phần mềm Quang Trung, Phường Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

CÔNG TY TNHH SPS VIETNAM là công ty chuyển đổi kinh doanh dựa trên công nghệ hàng đầu. Với Giải pháp nơi làm việc doanh nghiệp đổi mới của mình, chúng tôi trao quyền cho các tổ chức áp dụng các khái niệm công việc kết hợp để nâng cao năng suất và tính linh hoạt. Giải pháp Kinh doanh Công nghệ của chúng tôi tập hợp công nghệ tiên tiến, chuyên môn sâu về quy trình theo chiều dọc và lực lượng lao động toàn cầu đa dạng để hỗ trợ khách hàng trong hành trình chuyển đổi kỹ thuật số và giải quyết hiệu quả những thách thức phức tạp nhất của họ.


Review SPS

3.8
36 review

21/03/2018
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Môi trường rất tốt để học hỏi và phát triển bản thân(IT)

21/09/2018
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc khá tốt(IT)

21/05/2019
Nhân viên IT.. tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc(IT)

Những nghề phổ biến tại SPS

Bạn làm việc tại SPS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SPS

SPS

Click để đánh giá