About the Role
As a Regional Talent Acquisition Coordinator Intern, you will be an integral part of our team, supporting various aspects of the recruitment process across multiple markets. This role offers a unique opportunity to gain hands-on experience in human resources and talent acquisition.
Responsibilities
- Reach out to potential candidates with guidance from manager
- Coordinate and schedule interviews.
- Maintain accurate and up-to-date tracker reports
- Provide administrative support, including data entry and report generation.
- Contribute to recruitment-related projects and initiatives.
Qualifications
- Currently pursuing a Bachelor's degree in Human Resources, Business Administration, or a related field.
- Excellent interpersonal and communication skills.
- Proficiency in English.
- Strong proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint).
- Ability to work both independently and collaboratively.
- Strong organisational and attention to detail.
- Genuine interest in human resources and recruitment.
Internship Details
- Duration: 3 months
- Opportunity to work with a diverse team across multiple markets.
- Allowance provided.
Join our team and kickstart your career in talent acquisition!
Trong năm 2015, Tập đoàn Pacific Star tự hào thành lập đơn vị mới nhất của Tập đoàn – Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) tại Việt Nam. Công ty TNHH Star Concord (Việt Nam) hoạt động dựa trên sự kết hợp giữa chuyên môn và sự am hiểu về lĩnh vực logistics, chúng tôi hoàn toàn có thể cạnh tranh với các doanh nghiệp trong nước và thích ứng với nền kinh tế năng động thông qua quá trình học hỏi và am hiểu những yêu cầu và mong muốn của khách hàng....
- Vận tải đường biển đang là thế mạnh của chúng tôi, chúng tôi có thể cung cấp dịch vụ vận chuyển cho cả hàng FCL và LCL, dịch vụ giao hàng tận nơi, …
- Chúng tôi cũng cung cấp các dịch vụ vận chuyển bằng đường hàng không như giao nhận hàng, kho vận, thủ tục hải quan,…