Mô tả công việc
B. EXECUTION (Campaign)
Briefing
SIS (Shop-in-shop)/Thumbnails
Promo SKUs
Align & Follow asset deadlines (Onsite MKT Support)
CPAS
New product
Livestream Support
SMS/SNS
Set up visibility & promotion
Upload & Set SIS
Upload & Set Promo Thumbnails
Follow onsite tracking from platform
Remove promo materials after campaign
Other Onsite Tasks
Listing product
KOL set up
CEM
Co-Brand
CRM
Membership
Set up benefit
Brief banner
C. OPERATING & HANDLING: Follow & support CS to handle issues.
Yêu cầu công việc
Education: Diploma or bachelor's degree in E-Commerce, Marketing, Commerce, or any Business-related field
English: Business level.
Computing / software: MS Office, Photoshop (preferable), Adobe Illustrator (preferable).
Experience: Fresh
Personal skills and attributes:
Ability to deal with both creative issues and work with numbers.
Able to work well in a team as well as individually.
Excellent communication and interpersonal skills.
Quyền lợi được hưởng
Opportunity to explore beauty/cosmetics industry
Grow in Ecommerce field
Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg.
Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực:
- PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương)
- COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức)
- AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn
Review Norbreeze Collective Asia
Làm việc ko chuyên nghiệp. Nhân viên mới vào dễ bị dắt đi tẩy nãy ở các buổi workshop (rv)