Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
•Recruit and select qualified employees for assigned positions within the designated timeframe.
•Manage working time, wages, salaries, and social security in compliance with company. policies and legal requirements.
•Provide support in welfare management and employee relations, ensuring alignment with company regulations and applicable laws.
•Oversee Human Resources development, organize activities to improve work quality, foster a positive workplace culture, and enhance relationships between employees and the company.
•Collaborate with other departments to establish and monitor KPIs for employee performance evaluation.
•Prepare and manage information, budget plans, and reports related to your areas of responsibility.
Yêu Cầu Công Việc
•Bachelor’s degree in Human Resources or a related field
•At least 5 years of working experience in Human Resources
•Presentation skills and coordination skill
•Good computer skills
•Good interpersonal skills, enthusiasm and creativity
•Has flexibility in traveling to work across the area.
•Good English communication skills
•Good communicate in Thai language is preferable
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 18 Tr - 22 Tr VND
Video Tuyển Dụng
TUMYS HOMES là công ty chuyên đầu tư các dự án bất động sản. Chúng tôi mong muốn tìm được những bạn trẻ có năng lực và nghị lực dám đương đầu thử thách, tham gia đội ngũ để cùng nhau biến giấc mơ thành hiện thực
Tập đoàn Bất động sản TUMYS HOMES là một trong những tập đoàn Bất động sản đi tiên phong phát triển các dự án chung cư trung và cao cấp tại các vùng kinh tế trọng điểm ở TP.HCM và các khu vực khác trong cả nước.