Việc làm CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM

Cập nhật 21/11/2024 08:39
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM
Site Merchandising Coordinator
CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM
183 việc làm 4 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Accountabilities

  • Optimization Strategy for Greeting Cards: Execute the online optimization strategy to drive engagement and conversion, focusing on the diverse appeal and variety of Lovepop greeting cards.
  • Seasonal Content Planning: Implement the content strategy to highlight seasonal themes, special occasions, and celebrations unique to Lovepop, ensuring messaging is both compelling and brand-aligned.

Cross-Functional Collaboration:

  • Partner with Merchandising, Site Operations, Copy, and Creative Services teams to ensure timely product launches, with a focus on key gifting seasons (e.g., holidays, birthdays, anniversaries).
  • Collaborate with the Merchandising team to identify opportunities to increase engagement and conversions through curated collections and occasion-focused themes.

Category Page Optimization:

  • Refine sort orders, filters, and navigation on category pages to streamline the customer journey and maximize conversion.
  • Coordinate with Brand Marketing, CRM, and Media teams to align merchandising strategies with broader brand initiatives.
  • Promotion and Site Operations Support: Support the implementation of promotional messaging, particularly during high-traffic periods and product launches, to keep customers informed of current offers and featured collections.
  • Performance Reporting and Analysis: Conduct regular performance reviews of greeting card categories to identify trends and improvement areas.
  • Customer Support Liaison: Collaborate with customer service to address product inquiries and quickly resolve issues, ensuring high levels of customer satisfaction.
  • Customer Engagement Insights: Track product engagement, customer feedback, and return data for insights into customer preferences, using this data to refine product and merchandising strategies.

Yêu Cầu Công Việc

  • Minimum of 2+ years of experience in site merchandising or DTC Ecommerce. Merchandising, buying, and planning experience is a plus.
  • Expertise in web analytic tools: Google Analytics. Experience with Edited, Quantum Metrics (heatmapping) and SFCC reporting are a plus.
  • Tech fluidity: Salesforce Commerce Cloud (or similar CMS), PIM management, B2B software adoption.
  • Advanced Intermediate+ Excel skills are critical: Lookups, Pivots, Index Match, etc. Functional in other Microsoft applications (Power BI, Power Point, Word, SharePoint) and PM software (Asana, Confluence, Jira, Monday, etc.).
  • Excellent communication and presentation skills.
  • Ability to multi-task and shift priorities while independently managing timelines.
  • Bachelor’s degree from accredited four-year college or university.
  • Fluent communication in English

Địa điểm làm việc

Đà Nẵng
Tầng 2, Indochina Riverside Towers, Riverside Mall, 74 Bạch Đằng, Hải Châu 1, Hải Châu, Đà Nẵng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
104 Khuất Duy Tiến, P.Nhân Chính, Q.Thanh Xuân, Hà Nội

Toshiko Việt Nam là công ty chuyên cung cấp các thiết bị hỗ trợ chăm sóc sức khỏe của người tiêu dùng như: ghế massage toàn thân, máy chạy bộ, xe đạp tập thể dục… Các sản phẩm của Toshiko đều thể hiện một cam kết kiên định trong hoạt động kinh doanh, đó là tập trung vào chất lượng sản phẩm, lấy khách hàng là yếu tố cốt lõi để phát triển. Khách hàng không những nhận được những sản phẩm chất lượng, giá cả tốt nhất mà còn nhận được nhận những chính sách hậu mãi từ Toshiko.Sản phẩm không chỉ có mẫu mã sang trọng, hiện đại mà còn đem đến những lợi ích tuyệt vời đến với sức khỏe của người dùng. Quý khách hàng hoàn toàn yên tâm về giá thành vừa túi tiền và phù hợp với nhu cầu sử dụng.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM

Bạn làm việc tại CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM

CÔNG TY TNHH TOSHIKO VIỆT NAM

Click để đánh giá