Mô tả công việc
• Be the key coordinator in organizing Corporate Social Responsibility activities.
• Book advertorials on newspapers & magazines.
• Be in charge of Social Media (Facebook/ You tube).
• Be in charge of Social Media Crisis Management.
• Support Marketing team in PR Campaign.
• Prepare materials for interviews and talk shows on TV.
• Establish, maintain and develop strong relationships with traditional media.
• Be in charge of press release (translation media report).
• Organize media reception, media tour.
• Assist to draft holding statements in case of crisis or emergency.
• Planning, developing and implementing communication annual plan.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary.
- Dynamic and professional working environment.
- Meal on duty.
Yêu cầu công việc
- Prior experience of minimum 1 year
- Must be able to fluently speak, read, write and understand English language used in the workplace.
- Leadership skills
- Management skills
- Organizational & time management skills
- Analytical and numerical skills
- Professionalism
- Communication skills (written/verbal)
Yêu cầu hồ sơ
Long Vân Limousine là một trong những Tập Đoàn Vận Tải có chất lượng dịch vụ tốt nhất Tây Nguyên và xếp thứ hạng cao ở Việt Nam. Với mong muốn mang đến cho khách hàng những chuyến đi trọn vẹn, Long Vân không ngừng cải thiện và nâng cao chất lượng dịch vụ một cách tốt nhất.
Long Vân Limousine mong muốn đem đến cho quý khách hàng những chuyến xe an toàn, chất lượng nhất. Vì vậy chúng tôi không ngừng nâng cấp dịch vụ tiện ích. Đến với Long Vân Limousine mỗi chuyến xe là một trải nghiệm tuyệt vời.