Mô tả công việc
Supports the General Manager and his/her team by completing administrative responsibilities. Duties include organizing, composing and distributing correspondence to both employees and guests, initial response and follow up to inquiries and collecting and tracking problem resolution information.
CORE WORK ACTIVITIES
Providing Documentation and Reporting Support
• Assists managers in preparation of various reports and presentations.
• Assists with the design and preparation of statistical reports as needed.
• Attends, transcribes and distributes minutes, and participate in staff meetings, executive committee meeting and department meetings as needed.
• Makes new files, maintains existing files.
• Maintains giveaway/donation files and assists in making reservations.
• Provides administrative support to manager/s and department.
Supporting Correspondence
• Composes, produces and signs correspondence on routine matters.
• Produces and distributes correspondence as required.
• Answers department phones.
• Acts as a receptionist for manager and, when necessary, other department members, providing assistance to callers as required.
• Sorts and distributes mail.
Ensuring Exceptional Customer Service
• Providing services that are above and beyond for customer satisfaction and retention.
• Managing day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meets the expectations of the customers on a daily basis.
• Attends meetings and communicates with executive and peers as an effort to improve quality of service.
Additional Responsibilities
• Ensures VIP amenity requests from GM/DOPS are handled in timely manner.
• Signs for managers and release, with specific permission.
• Communicates the importance of safety procedures, detailing procedure codes, ensuring employee understanding of safety codes, monitoring processes and procedures related to safety.
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends meetings to plan, organize, prioritize, coordinate and manage activities.
• Works with other people to gather the information necessary to manage projects, achieve goals, and resolve problems.
• Informs and/or updates the executives and peers on relevant information in a timely manner.
Marriott International is an equal opportunity employer. We believe in hiring a diverse workforce and sustaining an inclusive, people-first culture. We are committed to non-discrimination on any protected basis, such as disability and veteran status, or any other basis covered under applicable law.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and bonus
- 12 days full paid leave a year
- Annual health check
- 24/24 Personal Accident Insurance
- Insurance as per labor law
- 02 duty meals and uniform including laundry
- Professional working environment
- Long term career opportunity and internal opportunities in 19 properties in Vietnam
- Other benefits for associate from Marriott International
Yêu cầu công việc
- 2-year degree from an accredited university in Secretarial Studies, Business Administration, Hotel and Restaurant Management, or related major; no work experience required.
Yêu cầu hồ sơ
Contact Number +84 235 3753 333
Personal Incharge Mr. Vinh
Tập đoàn Y Khoa Vạn Thành gồm hệ thống phòng khám nha, phòng khám đa khoa, phòng khám chăm sóc sắc đẹp, trung tâm xét nghiệm tại khu vực Khu vực Đồng Nai (Biên Hòa, Thống Nhất, Định Quán) và Bà Rịa - Vũng Tàu.
Tập Đoàn Y Khoa Vạn Thành là hệ thống gồm các chuỗi hệ thống về :
- Hệ thống phòng khám Nha Khoa
- Hệ thống phòng khám Đa Khoa
- Hệ thống phòng khám chăm sóc sắc đẹp
- Trung tâm chẩn đoán xét nghiệm
- Hiện tại TẬP ĐOÀN Y KHOA VẠN THÀNH đã sở hữu 7 cở sở tại khu vực: Đồng Nai và Vũng Tàu
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2014
Mission
Đến với Phòng Khám Đa Khoa Vạn Thành, bệnh nhân sẽ cảm nhận sự khác biệt trong cách bài trí và thái độ phục vụ tận tâm của đội ngũ Y, bác sĩ tại đây. Sự nhẹ nhàng, hòa nhã, vui vẻ trong môi trường hoạt động của Phòng Khám Đa Khoa Vạn Thành luôn mang đến tinh thần lạc quan, hy vọng và chiến thắng bệnh tật của bệnh nhân.