Mô tả công việc
Job Description
1. OVERALL OBJECTIVE:
This position will be responsible to achieve the online sales target set-up for a designated group of Meliá Vinpearl Hotels in Vietnam, via planning, implementing, managing and monitoring of strategic plans of sales on digital channels including both direct website and third parties (OTAs), always in close coordination with the Regional E-Commerce team.
2. MAIN RESPONSIBILITIES:
• Achieve the targets set by Cluster General Manager/ Cluster Director of Revenue in Business Plan
• Coordinate with Revenue Management team to manage Hotel room inventory rates to maximize/generate revenue
• Ensure accurate information of the hotel on website, OTAs on a weekly basis
• Monitor rate parity between the brand website and contracted OTAs, in coordination with Revenue Management team
• Analyze and to participate in different Global/ Regional/ Destination campaigns and promotions throughout the year
• Coordinate with Regional E-Commerce Manager to involve Hotel in Digital Marketing activities
• Monitor competitor's rates/packages on daily basis and propose ideals/offers/packages to be implemented to maintain market share
• Monitor hotel positioning and maintain best positions in OTAs
• Initiate and implement new concepts to optimize revenue from OTAs
• Manage the on-going relationship with assigned OTAs partners including daily communication, periodic formal account wellness checks and on-going revenue tracking
• Stay abreast of industry trends by attending industry conferences and seeking out advanced distribution knowledge
• Be able to adapt to industry changes as maybe from time to time if necessary
• Submit monthly plans and reports according to deadlines
• Maintain and update E-Commerce database monthly and send a copy to Cluster of Revenue Director/ Manager
• Attend the Business Review meeting as and when required
• Follow the company's "Code of Business Conduct", as well as other policies & procedures
• Protect company's reputation, ensure all the behaviours are complied with laws & regulations
• To perform all duties in a timely and efficient manner to achieve department objectives and any assignment by the Hotel management, Melia Hotels International, and/or his/her immediate supervisor
Qualifications
Analytical Skills: Ability to analyze data and trends to make informed decisions
Communication: Strong communication skills to collaborate with internal teams and external partners
Sales and E-Commerce: Experience in sales strategies and E-commerce platforms
Marketing: Knowledge of digital marketing strategies and campaigns
Strong problem-solving skills and attention to details
Excellent organizational and time-management abilities
Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, or related field
Yêu cầu công việc
- University degree preferable or equivalent experience
- English - Good level, written & spoken
- Strong knowledge of local businesses and business trends required Strong negotiation
- At least 2 years in the hospitality industry in a similar position in a 5 star, deluxe hotel.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
- To participate in any Training/Development schemes as recommended by senior management.
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.