Branding: responsible for the whole marketing communication from ATL & BTL with Digital lead across brand touchpoints.
Devise, develop with Marketing Manager and implement an appropriate brand communication strategy to execution to deliver a customer oriented and cost-effective route to acquire and expand customers base while keeping driving them deeper to loyalty stage.
R&D: join with R&D team for Product Develop from concept to physical products to satisfy brand identity as well as customers' needs.
Identify and bring forward new innovative creative ideas to test in the market; embrace marketing technology to better deliver content across marketing channels.
Performance management: to understand the paid media strategy for marketing segmentation to develop digital content for paid channels; optimize and amplify across other channels.
Works to understand consumer behavior and insights via market research (primary & secondary).
People development: Take responsibility for the management and ongoing coaching of the brand communication team.Degree: university or above in Marketing/ Economics.
Experience in managing 360 communication platforms with technical skills in communication strategic.
+3 years of experience in developing and implementing integrated marketing campaigns for a product, service, or experience.
Experience in Retail (Fashion) or E-commerce is a plus.
Data-driven management skills.
Strong organization, communications, and people management skills.- Young, dynamic working environment with opportunities for self-development.
- Participate in all mandatory insurance policies according to State regulations.
- Enjoy benefits for birthdays, weddings, sickness and maternity.
- Periodic salary increase review according to company policy.
- 12 days of paid leave per year, participate in team building, holiday and New Year activities according to policy.
- 13th month salary bonus according to company policy and performance.
- Code to use services of companies in the system at preferential prices. - Participate in training courses on skills and professional expertise.
Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Circle K Việt Nam hiện đã có gần 400 cửa hàng tại các thành phố lớn như Hà Nội, Hạ Long, Hồ Chí Minh, Vũng Tàu, Cần Thơ và sẽ còn tiếp tục phát triển để đáp ứng nhu cầu của khách hàng ở khắp mọi nơi.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH, Thưởng Lễ / Tết.
- Chính sách BHYT theo quy
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- Circle K tự hào giới thiệu rằng chúng tôi là chuỗi cửa hàng tiện lợi quốc tế đầu tiên tại Việt Nam, và cửa hàng đầu tiên được khai trương vào 20 tháng 12 năm 2008. Chúng tôi đã tổ chức Lễ Kỷ Niệm 10 năm hoạt động của Circle K tại Việt Nam trong năm 2018.
Mission
-
Bắt đầu từ năm 1951 tại bang Texas, Mỹ, tới nay, Circle K đã trở thành một trong những thương hiệu cửa hàng tiện lợi uy tín rộng khắp, nổi tiếng trên toàn thế giới vì chất lượng sản phẩm và dịch vụ chăm sóc khách hàng tuyệt vời với hơn 15,000 cửa hàng.