Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
LOTUSGROUP is a 100% Vietnam Company and specializes in manufacturing rice products for export and domestic. On the other hand, the Company is also distributing Food industry with Tastée brand. We are recruiting a potential candidate who are looking for career development, like challenge, patience and have passion for development together with our organization. Presently, our company has 150 employees and you can visit our website for more information.
OBJECTIVE
- This position is responsible for ensuring of internal & external legal of the Company.
- Providing general direction to another team well.
- Support and follow up the AOP/KPI of departments to meet the Company
- Follow up projects and work with another department deadline commitment
DUTIES & RESPONSIBILITY
- Legal management
- AOP/KPI management
- Projects management
- Administration
Yêu Cầu Công Việc
1. Attitude
- Positive thinking
- Learning passion
- Teamwork
- Working ethic
- Continuous improvement and speed & simplicity mindset
- Strong action and results oriented
2. Education
- Vietnamese with University Degree in Law.
- Strong International regulations knowledge and local laws
- Have an excellent knowledge of INCOTERMS / INTERNATIONAL PAYMENT
- This position must speaking, listening and writing ENGLISH excellent
- Candidate has achieved deadline, commitment
- Have a good of knowledge of problems solving
- Good working knowledge of MS Office applications, ERP
3. Experience
- Experience in CEO assistant
- Experience in legal management such as review international & local contracts is MUST
- Experience in KPIs or AOP is a plus
- Experience in projects management such as infrastructure, information technology (IT), sub-contractors…
- Strong pro-active, details in job
- Ability to work independently and under high pressure in a team spirit
- Data analysis
- Solid presentation report
4. Skills
- Good organization & planning skill
- Good interpersonal/intercultural skills
- Can do multi tasks
- Report skill of Power BI
- Strong project management skill
- Professional service skill
- Good communication & negotiation
- Conceptual thinking, but strong action and results oriented
- Excellence in regression analysis, logic, statistics, data skill
- Deliver short term result in a long terms perspective
The applications should review the position’s requirement carefully before applying. Only short-listed candidates will be notified for interviewing
Location: District 07, Ho Chi Minh City (business sometime)
Direct supervisor: CEO
Working time: Monday to Friday: from 08:00am – 17:00pm (Saturday: from 08:00am – 12:00am)
Salary & benefits: Negotiation
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH X.E Việt Nam được thành lập vào ngày 25/12/2008. Tiền thân là đơn vị chuyên nhập khẩu và phân phối phụ tùng ô tô trên toàn quốc và kinh doanh dịch vụ bảo dưỡng, sửa chữa ô tô tại Hà Nội. Sau 10 năm xây dựng và phát triển không ngừng, hiện nay công ty đã mở rộng các lĩnh vực kinh doanh, cụ thể :
- Trở thành đại lý cấp 1 của Công ty CP Cơ khi xây dựng giao thông Tracomeco. Là đơn vị hàng đầu phân phối các dòng sản phẩm xe khách, xe bus 29, 34, 39, 37, 40, 47 ghế, 38, 40, 42 giường. Tất cả nội thất, ngoại thất và linh, phụ kiện đều được nhập khẩu 100% từ Hyundai Hàn Quốc do nhà máy Tracomeco lắp ráp và sản xuất.