Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. HRMS Operations & Maintenance (40%)
- Oversee and support the performance of HRMS at the subsidiary level.
- Compile issues arising from the HRMS during usage and collaborate with the technical team to propose solutions.
- Collect user feedback to improve and optimize the system.
2. Data Analysis & Reporting (30%)
- Ensure data accuracy and consistency across the Human Resource Management System (HRMS).
- Collect, analyze, and interpret HR data to identify trends and patterns.
- Generate insightful HR reports that support HR strategic decision-making process: including employee lifecycle, recruitment efficiencies, turnover rates, performance management, etc…
3. C&B Operation (30%)
- In charge of salary calculation and disbursement.
- Accurately calculate monthly PIT and annual PIT finalization in compliance with the law.
- Follow up monthly SHUI calculation, declaration & payment, reconciliation with Payroll, and SHUI report.
- Update the current policies (Working time policy...) and procedures (leave/overtime submission procedures…) to make sure that all the C&B policies are competitive and in compliance with legal requirements/Company's strategies.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-2 years of work experience in the field of human resources.
- Knowledge:
- University degree related to Human Resource Management or related fields
- Relevant certifications in data research skills are a big plus.
- Technical skills:
- Data analysis & reporting.
- Proficiency in HR software systems and Microsoft Office Suite.
- Fluency in both English and Vietnamese.
- Interpersonal skills:
- Proactive: always ready to take on tasks and complete work without needing reminders.
- Flexible: ability to adapt to situations and changes quickly.
- Collaborative: ability to work in a team and coordinate well with colleagues.
- HR Service mindset: Be approachable, helpful, and professional while interacting with employees and focusing on finding solutions to their needs.
*** Only shortlisted candidates will be contacted ***
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Tiền thân của công ty Cổ phần xuất nhập khẩu Nam Thái Sơn là cơ sở bao bì Thái Sơn, được thành lập vào năm 1989. Đến nay, Nam Thái Sơn được biết đến như một trong những công ty chuyên nghiệp về lĩnh vực sản xuất bao bì nhựa. Trong thời gian qua, Nam Thái Sơn đã chính thức có mặt trên thị trường Việt Nam cũng như các thị trường lớn trên thế giới như Anh, Mỹ, Nhật, Đức…
Bên cạnh sự phát triển của Nam Thái Sơn, sự ra đời của Nam Thái Sơn Phương Bắc tại Hải Dương năm 2007 đã minh chứng cho sự phát triển tất yếu và năng lực mạnh mẽ của công ty, hàng tháng cung cấp hàng trăm tấn bao bì xuất khẩu đi nước ngoài. Với hệ thống máy móc hiện đại của các nước trên thế giớ kết hợp dây chuyền sản xuất đồng bộ khép kín, công ty nhanh chóng phát huy tiềm lực sẵn có, kịp thời đón đầu cơ hội mới và hòa nhập vào xu thế chung của thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- The Grand Ho Tram Strip thành lập vào năm 2016
Mission
- Với hơn 15 nhà hàng và quán bar, 5 hồ bơi, 2 Spa đạt giải thưởng, sân golf đẳng cấp hàng đầu Châu Á – The Bluffs Grand Hồ Tràm Strip – do Greg Norman thiết kế và cam kết sẽ làm hài lòng du khách từ khắp nơi trên thế giới, The Grand Hồ Tràm Strip đã nhanh chóng khẳng định mình là viên ngọc quý trên vương miện du lịch Việt Nam.