Mô tả công việc
Provide IT technical management for The Ocean Resort (TOR) office infrastructure and support to rental pool villas when needed.
Responsibilities
1. Manage and support IT Infrastructure at TOV including servers: SQL server, SMILE PMS, MDaemon email server, Backup, Windows Domain Controller.
2. Managing switches, printers, firewall (Linux)
3. Monitor backups and server issues.
4. Design/Edit Crystal report for making reports on SMILE PMS.
5. Evaluate and selected appropriate anti-virus and intrusion detection software for email and networking to ensure complete and continuous coverage with no security breaches. Security Policy.
6. Ensure that all IT changes are managed so that they minimise downtime and risk of any inconvenience.
7. Recommend and implement hardware and software improvements for greater efficiency
8. Provided training / support tousers
9. Research new technology and apply.
10. Manage IT fix assets including software licenses.
11. Able to read and prepare the IT budgets/PO/PR
Yêu cầu công việc
1. At least 2 years experience in a Networking and/or System administrator.
2. Experience in Hospitality and SMILE PMS is prefered
3. Experience in SQL Server: maintenance, backup,
4. Experience with Windows Server, Domain Controller, Group Policies
5. Experience with Mdaemon/Exchange mail server.
6. Experience in Microsoft Office, PC, Router, Switch, Firewall installation / configuration / management
7. Experience in xDSL, Wifi technology
Employee Benefits:
- In addition to a competitive salary, we offer a comprehensive benefits package, reflecting current industry standards:
- Health insurance coverage.
- Performance-based bonuses and incentives.
- Professional development opportunities and ongoing training.
- Flexible work schedules to promote work-life balance.
- Employee discounts on resort amenities and services.
- Social events and team-building activities.
Our commitment to your well-being extends beyond the workplace, ensuring a supportive and enriching environment for your personal and professional growth.
Quyền lợi được hưởng
13th salary + year end performance bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Service charge + Social insurance, health insurance, unemployment insurance according to Labor Laws
Nghỉ phép có lương
12 days full paid leaves per year
CÔNG TY TNHH YKK VIỆT NAM dựa trên Công ty Nhật Bản được thành lập từ năm 1934. Chúng tôi là công ty hàng đầu về các sản phẩm ốc vít và sản phẩm kiến trúc được bán trên 70 quốc gia trên toàn thế giới. Là công ty thành viên của Tập đoàn, YKK Việt Nam được thành lập vào năm 1998, là Công ty Linh kiện thứ 10 tại Khu vực ASAO (Châu Á Nam Á & Châu Đại Dương). Với sự hỗ trợ của các khách hàng, đối tác kinh doanh và nhân viên quý giá, chúng tôi đã mở rộng hoạt động kinh doanh và tin rằng mình có thể đóng góp hơn nữa cho sự phát triển của ngành May mặc, Giày dép và Hành lý tại Việt Nam. Chúng tôi có 2 nhà máy tại huyện Nhon Trạch, tỉnh Đồng Nai và huyện Đồng Văn, tỉnh Hà Nam, trụ sở chính tại TP.HCM và hai chi nhánh tại Hà Nội và Phnom Penh.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Hoạt động thiện nguyện
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 1998: Công ty được thành lập
Mission
- Với sự hỗ trợ của các khách hàng, đối tác kinh doanh và nhân viên quý giá, chúng tôi đã mở rộng hoạt động kinh doanh và tin rằng mình có thể đóng góp hơn nữa cho sự phát triển của ngành May mặc, Giày dép và Hành lý tại Việt Nam. Chúng tôi có 2 nhà máy tại huyện Nhon Trạch, tỉnh Đồng Nai và huyện Đồng Văn, tỉnh Hà Nam, trụ sở chính tại TP.HCM và hai chi nhánh tại Hà Nội và Phnom Penh.
Review YKK
Công ty này phù hợp với các bạn chưa có kinh nghiệm muốn trao dồi thêm kiến thức cho bản thân và có 1 công việc ổn định.
Lương tầm trung bình, tăng lương theo A.B.C hàng năm từ 3% đến 5%, sếp đa số là người kỹ tính
Chế độ lương thưởng không như quảng cáo. Quy trình hệ thống thì cồng kềnh, không giải quyết được gì cả.