Mô tả công việc
GOAL
The primary objective of the role is:
Deliver WOW experience
Pursue 4P’s quality excellence. Always looking for the opportunity to deliver the WOW moment to the guest. Engage our service and guests and strengthen guest loyalty.
Build up the team
Focus on the partner‘s development and generate a sufficient training plan. A good leader makes pepple
Build up the team who has strong passion/commitment for 4P’s quality excellence.
Inspiring the team member with a Vision/Mission statement. Be the role model to perform
THE DELIVERABLES
Quality Excellence
Be responsible for the store KPI. Consistently tracking the store performance, find out any “Not working” and take the collective countermeasure.
Strict management for food safety hygiene control.
Pursue 4P’s service standard/manuals. Make sure our partner delivers the service as 4ps standard and serves dishes in the best condition in the store operation.
Implement routine food quality check to make sure maintaining standard taste and presentation.
Commitment for food quality excellence. Serve dishes in the best condition with the right quality and right communication.
Pursue looking for the knowledge to uplift our service quality. I.e, Drinks (Wine) , Food, System APP
Deliver the wow dining experience to the guest. Encourage any touching point with guests and strengthen the connection. Deliver the memorable experience beyond the guest’s expectation.
Maintain the store ambience/ environment. Secure the guests safety as well as maintain excellent ambience
People development and training
Pick up potential candidates for the store people pipeline and make sufficient training and promotion plans.
Ensure interview, selection for all newcomers
Ensure skills partner for key positions
Make sure all teams are executing training on time for all positions
Sustainable Business development
Partner roster management: Expect the sales focus and arrange the roster to secure the profit with COL control as well as to maintain 4ps quality.
Manage expenses for ordering/purchasing to secure profit.
Stock control, inventory management, manage the COGS with safety level and export the right result on the inventory
Secure sustainable business development and make sure the store is operating with profitable conditions.
Be the owner of the store P&L
Yêu cầu công việc
Have strong leadership, management and problem solving skills
Advanced level in English (Speaking & Writing)
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain), high service quality.
Outstanding customer service mindset
Empathy with our vision
Culture fit (Omotenashi, Authenticity, Kaizen, Compassion)
Being independent, proactive, patient, high responsibility and willing to work under high pressure
Commit to the goals of leading and coaching people
Work experience in Manager or Supervisor level in Food & Beverage field (Hotel/ Restaurant/ Fast food chain)
Have Passion for Culinary
Quyền lợi
Private healthcare insurance
Competitive salary & performance based bonus
13th month bonus
Special internal discount (50%) for brands of Pizza 4P‘s, Ippudo, About Life Coffee, etc
15 annual leave days per year
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-20 01:55:03
Zema là HỆ THỐNG NAILS – HAIR – SPA có 100% vốn đầu tư từ nước ngoài, được thành lập với chi nhánh đầu tiên tại số 150 Phố Huế, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội vào năm 2018.
Ở thời điểm hiện tại và trong tương lai gần, Zema đã và đang tự tin trở thành một hệ thống Nails – Hair – Spa hàng đầu Việt Nam với tầm nhìn vượt trội, không ngừng đổi mới để mang đến cho thế hệ phụ nữ ngày càng trở nên xinh đẹp và tự tin.
Chúng tôi đã chứng tỏ được điều đó với con số doanh thu 500 TỶ, với 18 CHI NHÁNH trên khắp cả nước cùng 35.000 LƯỢT KHÁCH HÀNG mỗi tháng.
Chính sách bảo hiểm
- BHXH sau thời gian thử việc; Khám sức khỏe định kỳ.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding, party.
- Du lịch hàng năm.
Lịch sử thành lập
- Ngày bắt đầu hoạt động: 07/12/2018
Mission
Tầm nhìn: Zema là chuỗi hệ thống tích hợp: NAILS – HAIR – SPA MANG TẦM QUỐC TẾ đem lại niềm tự hào cho dân tộc Việt Nam. Biến việc làm đẹp trở thành nét văn hóa hành xử mỗi ngày với vô vàn địa điểm thuận tiện. Mỗi phụ nữ chúng ta đều có 1 ZEMA gần nhà!
Sứ mệnh: Giúp phụ nữ Việt Nam đẹp toàn diện, để từ đó tự tin tỏa sáng với đam mê và xứng đáng là người PHỤ NỮ Á ĐÔNG SẮC – VÓC VẸN TOÀN, HẠNH PHÚC VIÊN MÃN. Đây cũng là kim chỉ nam trong mọi hoạt động mà chúng tôi hướng tới.
Review ZEMA
Lương KPI lúc đầu mình nghe cũng sợ nhưng chưa ai rớt quá 1 tháng vì có chị trưởng nhóm sẽ luôn hỗ trợ nếu ai rớt. Và mình hứa luôn là sau khi qua thử việc vào KPI lương thấp nhất là 15 triệu.
Ngoài lương, thưởng mỗi tháng có một nhân viên xuất sắc thưởng thêm 2 triệu. Công ty bao hai bữa trưa và tối cho nhân viên. Công ty thì trước nay vẫn luôn trả lương ngày 17-18 và không nợ lương nhân viên bao giờ.
Chế độ của công ty dành cho nhân viên siêu đỉnh: Lương cơ bản + KPI hoa hồng, tháng 16 -20 đỉnh điểm có 1 tháng tui 23 triệu, công ty còn tổ chức 1 cuộc thi chạy bộ.