Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Manage the TP documentation team specializing in US shipments, including managing tasks such as declaring AMS/ISF/ACI and E-MNF, Pre-, Billing,… ensuring correct and fully documents, limited loss maximum.
· Manage the team 3+ including training, coaching, and encourage team member for work efficiently.
· Overseeing and evaluating operation staff activities, and providing them with regular performance-related feedback.
· Ensure all staffs and positions in the team have job descriptions, clear expectations and are working with structured development plans
· Map and understand department process flow, set up working procedure for team, clear process between different departments and collaboration for better results.
· Leading and monitoring the daily activities of documentation team.
· Develop tools to manage quality operation level consistency, to meet company's growing demands in business line.
· Support other Departments and establish good working relationships with other internal departments, customer & carriers.
· Be responsible for all processing of the team
· Update all import/export laws, rules, regulations, tax provisions, etc.
· Be responsible for dealing with arising problems.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree in Business Administration; Foreign Trade; Logistics
- At least 5 year experienced working for LOGISTICS FORWARDER TP TRADE and 3 years at the same level
- Having experience in US, CANADA documentation, both nominated & freehand shipments is an advantage.
- Being careful, responsible, dynamic, enthusiasm & hard working.
- Persuasive speaking, willingness to improve are the top customer service attributes a representative needs.
- Good at communication Skills (Negotiation & Convincible Skills)
- Good command of English (both verbal & written)
- Team Work (Collaboration; Conflict Resolution; Challenge and Support)
*** Working time: (5 days/week): Monday to Friday: From 08h00 to 17h30
*** Benefits:
- 13th month salary, discretionary bonus
- Annual travelling
- Annual intensive health check
- Attendance allowance
- Phone card allowance.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác: Attendance Bonus, Phone card allowance
- Thời gian thử việc: 2 months
- Cơ hội huấn luyện: Internal & External training
- Độ tuổi: 27 - 40
- Thời gian làm việc: Monday to Friday: From 08h00 to 17h30
- Phúc lợi: 13th salary, discretionary bonus
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng được đánh giá là nhà sản xuất bao bì chuyên nghiệp và có uy tín tại thị trường miền Bắc. Đi lên từ một cơ sở sản xuất bao bì carton nhỏ nhưng với tầm nhìn chiến lược và những bước đi đúng đắn, đến nay Việt Hưng đã trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton đi tiên phong và có quy mô lớn. Với hệ thống dây chuyền sản xuất khép kín được nhập khẩu toàn bộ từ châu Âu áp dụng hệ thống quản lý chất lượng xây dựng theo tiêu chuẩn ISO 9001:2000 cùng đội ngũ nhân viên thiết kế năng động, sáng tạo và nhiệt tình nên các sản phẩm bao bì carton của Việt Hưng đảm bảo chất lượng tốt và có giá thành cạnh tranh. Liên tục trong nhiều năm qua, Công ty TNHH Bao bì Việt Hưng đã đạt được những kết quả kinh doanh cao và duy trì tốc độ tăng trưởng cao. Phát huy những thế mạnh của mình, Việt Hưng đang nỗ lực phấn đấu trở thành một trong những nhà sản xuất bao bì carton chuyên nghiệp hàng đầu cả nước
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm như BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Party, tiệc cuối tuần
- Du lịch hàng năm
- Tổ chức chương trình giải trí, ca hát, vui chơi mỗi tuần
- Thể thao: Bóng đá, bóng chuyền da, yoga,..
Lịch sử thành lập
- Năm 2003, CÔNG TY Trách nhiệm hữu hạn bao bì VIỆT HƯNG thành lập
Mission
Cung cấp các sản phẩm bao bì chất lượng cao và đáng tin cậy cho khách hàng.