1. ADMINISTRATIVE SUPPORT:
- Handle the document process, including managing the required documents and supplements for the marketing process.
- Follow up and support for contract and submit payment documents with legal, accounting and agencies.
- Ensure process and payment for agencies on time
- Manage office stationery, placing orders and maintaining optimal levels.
- Schedule meetings and appointments, manage calendars for team.
- Supporting the production of related marketing, event materials.
2. COMMUNICATION & DATA ANALYSIS
- Maintain positive and professional relationships with other department.
- Support to manage and regularly update the marketing's data and documentation.
- Prepare presentations and reports, as assigned, utilizing data analysis and presentation tools.
- Maintain accurate and up-to-date records, filing systems, and databases.
- Other tasks as assigned by superior.Yêu Cầu Công Việc
College/University degree
Has experienced working in the field of Marketing, advertising or communication,...is an advantage
Strong communication and interpersonal skills
Abilities to use office (word, excel, power point,...)
Good command of speaking and writing English
Detail oriented and be able to handle multi-tasksLaptop
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Công tác phí
Nghỉ phép năm
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.