Mô tả công việc
- Develops data and recommends programs to meet clients' needs
- Prepares proposals and contracts that are geared to maximize profit while satisfying client needs
- Uses outside sales calls, prospecting, hotels tours and hosting of clients to solicit new business
- Contacts in-use customers to retain and grow existing business, repeat bookings or referrals to other hotels in Group
- Reviews individual and team goals on a weekly basis; recommends and takes appropriate actions to achieve objectives in key result areas
- Report to DOS / ADOS any complaints, comments or suggestions received from guests or the general public that may improve hotel services and products.
- Conduct market surveys and gather marketing intelligence on competitors to pass on to DOS/ADOS so that he/she is kept well informed of market developments.
- Participate in trade shows and sales promotions assigned by DOS/ADOS.
- Travel to source markets to solicit business and establish and/or develop relationships with key customers and accounts.
- Maintain positive relationships with commercial accounts, and other sources of business for the Group.
- Attend meetings as required / directed by the Director and/or Assistant Director of Sales
- Prepares reports as necessary to improve management decision making and critical evaluation of work activities
- Perform any other duties assigned by Management.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary based on experience and competencies
- Social insurances on full salary
- Dynamic, professional and autonomy working environment
- Special prices policy for Company team-members at hotels that managed by Group
- Variable bonuses such as Public Holiday bonus; Year-end bonus, Incentive scheme
- Extensive career development opportunities with annual performance review and specific career development roadmap based on work delivery and business efficiency
- Business trips opportunities
- Learning & development opportunities
- Teambuilding and engagement activities; Year-end party
- Regular check-ups.
Yêu cầu công việc
- Graduate in Hospitality, Business Management or relevant major.
- Minimum 3 years hotel sales experience
- Good computer skills
- Sense of confidence to achieve results in the negotiation process.
- Excellent communication skills
- Fluent English communication
- Be able to travel for business.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Kỹ Nghệ Gỗ Hoa Nét ( Wanek Furniture., LTD., ) 100% vốn đầu tư của Mỹ, thuộc tập đoàn ASHLEY là công ty nội thất hàng đầu thế giới. Công ty chuyên may bọc nệm ghế Sofa bằng Da, Vải và Nội thất. Công ty đã bắt đầu hoạt động tại Việt Nam từ năm 8/ 2008.
Hiện tại, công ty đang có 3 nhà máy và 1 trung tâm phân phối hoạt động tại Bình Dương với hơn 9.000 nhân sự. Kế hoạch tăng số lượng nhân viên lên đến 10.000 trong thời gian tới.
Wanek Furniture được thành lập tại Việt Nam vào năm 2008, đến nay đã mở rộng ra 4 địa điểm tại tỉnh Bình Dương với hơn 7.000 nhân viên.
Nội thất Wanek không chỉ mang đến cho nhân viên cơ hội làm việc trong môi trường làm việc quốc tế và chuyên nghiệp mà còn mang đến cho nhân viên một con đường sự nghiệp lâu dài, ổn định với những phúc lợi hấp dẫn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
Hãy thực hiện bước tiếp theo trong sự nghiệp của bạn với tư cách là thành viên của đội ngũ tài năng của chúng tôi, cam kết mang lại chất lượng vượt trội và khả năng giao hàng vượt trội.