Mô tả công việc
Develops and executes sales plans / strategies to effectively bring DN products and services to market. Drives revenue generation and identifies and closes new opportunities within current customer accounts. Facilitates and leads customer negotiations to achieve mutually beneficial results. Utilizes knowledge of DN offerings and understanding of the customer's business to develop customized proposals that present creative solutions. Develops, nurtures and maintains customer relationships across a range of accounts to ensure their benefit from and optimization of DN products and services.
Responsibilities
• Serves as primary Account Manager within an assigned country or area.
• Ensures customers receive best-in-class technical, process or product-specific consulting.
• Engages directly with a wide variety of customer stakeholders, from technical professionals to senior executives.
• Works internally with customer-focused teams to design, develop and introduce new products and enhancements to address customer requests and priorities.
• Works with customers on implementation reviews and to ensure the prompt and proper resolution of technical or procedural challenges.
• Contributes to improved Account Management metrics reporting, evaluation and documentation.
Yêu cầu công việc
Required Qualifications
• Bachelor's Degree or equivalent work experience required.
• Minimum of 6-8 years of relevant experience or equivalent combination of education and experience in managing sales in a corporate setting with proven track record in leading a high quota carrying in a Sales Team and/or new business development/excellent people management skills.
• Proficient in all MS Office products with an emphasis on Excel, PowerPoint, Word and Teams.
• Good business English skills (Written and spoken).
Preferred Qualifications
• Comprehensive knowledge of Banking center operations, procedures and the utilization of technology within the environments.
• General knowledge of Diebold Nixdorf products and services is a plus.
• Knowledge of Software and Service solution sales would be advantageous.
• Consultative sales experience with complex solution design is desired.
• Experience working within a customer focused B2B environment and developing strategic client relationships and accounts with senior stakeholders.
• Exhibit skills, characteristics, traits and work habits that greatly enhance the likelihood of success as an Sales Manager, ex: solution-oriented and entrepreneurial mindset, time and territory management, customer empathy.
• Exceptional communication, presentation, strategic planning, problem solving and critical thinking skills.
• Demonstrated relationship building skills at all levels of the organization, including senior executive levels.
• Possess experience with CRM software, such as Salesforce to maximize opportunities.
• Ability to travel up to 50% of the time.
Quyền lợi được hưởng
Thành lập năm 1960, Dược phẩm Nam Hà tiền thân là Công ty hợp danh Ích Hoa Sinh. Trải qua quá trình xây dựng và phát triển, năm 2000, doanh nghiệp cổ phần hóa và chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Dược phẩm Nam Hà.
Nhiều sản phẩm của Dược phẩm Nam Hà đã trở nên thân thuộc với tủ thuốc của người Việt như: Bổ phế Nam Hà, Coldi B, Viên sủi NAPHAR – MULTI PLUS, Dầu Ngải Diệp… và các sản phẩm cung cấp cho các chương trình Quốc gia như thuốc chống lao, thuốc tránh thai… Bên cạnh đó, công ty có hơn 100 sản phẩm thuốc tân dược, đông dược với nhiều dạng bào chế cùng hệ thống phân phối khắp cả nước.
Trong những năm tiếp theo, Dược Nam Hà tiếp tục giữ vị thế top đầu các công ty Dược Việt Nam, vững mạnh về tài chính, năng động và thân thiện trong môi trường làm việc. Đồng thời, công ty sẽ hoạch định chiến lược, đầu tư vào công nghệ để đưa đến người tiêu dùng các sản phẩm chất lượng hơn, tối ưu những giá trị cốt lõi mà hơn 60 năm qua Dược Nam Hà dày công xây dựng, phát triển, tạo sự khác biệt trên thị trường trong nước và quốc tế.