Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. RESPONSIBLE FOR THE TOTAL SALES VOL/VAL AND PROFIT GOAL OF THE TISSUE SALES DEPARTMENT
- Building Sales target & profit (Monthly/Quarterly). Based on AOP assigned by company every year
2. TRADE PROMOTION
- Base Promotion: Planning Promotion Mechanics (Monthly/Quarterly). Based on Category - Brand – Channel Strategy, Shopper Behavior, Customer Post Calendar (MT Channel), AOP, Trade & MKT Budget, Competitor’s activities to choose Right promotion & Right customer in right time
3. DEVELOP & DEPLOY OTHER TRADE/MKT ACTIVITIES:
- Extra Promotion: Proposing extra promotion to have sale incremental on current base sale - Creating promotion or activity for supporting new products launching or re-launching - Creating special campaigns to increase brand awareness & approach more new target audiences. - GT: Product Display Program, Accumulate Sales Program, Extra Sale Incentive, Extra Distributors Incentive
4. BUILD SALE FORECAST & STOCK MANAGEMENT
- Weekly meeting with each RSM to review this month's sale plan & current performance. - Estimating month's achievement (updated every week) to monitor sale performance, stock & production plan. Reducing the “surprise” factors. - Based on baseline sales & Growth Drivers (Trade & Brand Activities, Growth Trends of Paper Markets) & Inventory in GT-KA distributors to build Monthly Sale Forecast of all channels & align with Demand & Manufacture. - Double check Available Stock at warehouse – Manufacture Plan – Delivery Plan To ensure that Sai Gon Paper has enough stock to provide to the market (especially, items have run promotion).
5. TRACKING & CONTROL MKT/TRADE BUDGET
- Forecastìn spending trade budget amount (allocated budget by channel/ region/ customers) & updated actual cost.
6. MARKET VISIT & CONSOLIDATE MARKET INFORMATION
Yêu Cầu Công Việc
- At least 5 years of experience in the same position (priority used to be the FMCG industry).
- Bachelor’s Degree.
- Must have strong working knowledge and successful sales history
- Experience in identifying and developing new market opportunities
- Thorough knowledge of tissue paper a plus
- Excellent communication, interpersonal, and organizational skills
- Training and coaching skills
- Profit centre management within a large, multi-layered team
- Ability to business trip
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Thời gian thử việc: 2 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: From 08: 00 AM to 05:45 PM (Monday to Friday)
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập năm 1960, Dược phẩm Nam Hà tiền thân là Công ty hợp danh Ích Hoa Sinh. Trải qua quá trình xây dựng và phát triển, năm 2000, doanh nghiệp cổ phần hóa và chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Dược phẩm Nam Hà.
Nhiều sản phẩm của Dược phẩm Nam Hà đã trở nên thân thuộc với tủ thuốc của người Việt như: Bổ phế Nam Hà, Coldi B, Viên sủi NAPHAR – MULTI PLUS, Dầu Ngải Diệp… và các sản phẩm cung cấp cho các chương trình Quốc gia như thuốc chống lao, thuốc tránh thai… Bên cạnh đó, công ty có hơn 100 sản phẩm thuốc tân dược, đông dược với nhiều dạng bào chế cùng hệ thống phân phối khắp cả nước.
Trong những năm tiếp theo, Dược Nam Hà tiếp tục giữ vị thế top đầu các công ty Dược Việt Nam, vững mạnh về tài chính, năng động và thân thiện trong môi trường làm việc. Đồng thời, công ty sẽ hoạch định chiến lược, đầu tư vào công nghệ để đưa đến người tiêu dùng các sản phẩm chất lượng hơn, tối ưu những giá trị cốt lõi mà hơn 60 năm qua Dược Nam Hà dày công xây dựng, phát triển, tạo sự khác biệt trên thị trường trong nước và quốc tế.