Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Our company is actively looking for a confident and empathetic individual to join our team as a Customer Loyalty Executive. Your ultimate goal for this job position is to strategize, develop, and manage customer loyalty programs with the aim of enhancing customer satisfaction and retention.
- Design, implement and develop end-to-end loyalty program initiatives, ensuring seamless execution and synergy with the company's business goals.
- Analyze customer data and feedback to identify opportunities for enhancing existing loyalty programs or create new offerings.
- Customize loyalty programs to cater to diverse customer segments and preferences
- Lead these loyalty programs in order to drive customer engagement, acquisition, development, and retention
- Collect and analyze customer insight: identify trends, issues & customer satisfaction.
- Collaborate with other teams to ensure alignment and consistency in delivering a superior customer experience.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor degree or equivalent.
- Familiarity with advanced customer analytics and segmentation techniques.
- Experience with implementing customer loyalty programs.
- At least 1 year experience in E-commerce, logistic, customer service, project management.
- Good in Microsoft Office, SQL is a plus.
- Ability to summarize, process data to have a quick decision making.
- Strong verbal and written communication skills.
- Have positive attitude, proactive, hardworking, friendly and adaptable.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Người sáng lập là Ông Hứa Ngọc Lâm, Ông đã đến Việt Nam hơn 20 năm. Công ty TNHH Thực phẩm Đại Phát được thành lập vào năm 2000, là công ty Thực phẩm Việt Nam với vốn đầu tư 100% Đài Loan. Phạm vi kinh doanh chủ yếu là bánh nướng các loại cho đến việc gia công thực phẩm, được tiêu thụ trong và ngoài nước. Trải qua sự nỗ lực và rèn giũa không ngừng hơn chục năm qua, Thực Phẩm Đại Phát đã gây dựng được thương hiệu ở Việt Nam, Lễ hộp của Thực phẩm Đại Phát phong phú về chủng loại, đã trở thành một trong những thương hiệu mang tính chủ lược ở Việt Nam, đồng thời giữ vững ổn định được thương hiệu và vị thế của mình, ngày một phát triển rông khắp.