Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Charity Assistant (Tiếng Anh Hoặc Tiếng Trung)
Đại Phát
23 việc làm
1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
07/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
Mô tả công việc
Manage and maintain executive schedules, including appointments, meetings, and travel arrangements.
Answer and direct phone calls, and respond to emails in a professional manner.
Prepare and edit correspondence, reports, and presentations.
Maintain filing systems, both electronic and paper-based.
Assist in the preparation of meeting agendas and take minutes during meetings.
Coordinate office supplies and inventory management.
Support various departments with administrative tasks as needed.
Ensure office operations run smoothly and efficiently.
Handle confidential information with discretion.
Answer and direct phone calls, and respond to emails in a professional manner.
Prepare and edit correspondence, reports, and presentations.
Maintain filing systems, both electronic and paper-based.
Assist in the preparation of meeting agendas and take minutes during meetings.
Coordinate office supplies and inventory management.
Support various departments with administrative tasks as needed.
Ensure office operations run smoothly and efficiently.
Handle confidential information with discretion.
Yêu cầu công việc
Proficiency in English or Chinese.
Bachelor's degree or equivalent; additional qualifications in office administration are a plus.
Proven experience as an administrative assistant or in a related field.
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Strong organizational skills and attention to detail.
Excellent verbal and written communication skills.
Ability to multitask and prioritize tasks effectively.
Strong problem-solving skills and a proactive approach to work.
Bachelor's degree or equivalent; additional qualifications in office administration are a plus.
Proven experience as an administrative assistant or in a related field.
Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
Strong organizational skills and attention to detail.
Excellent verbal and written communication skills.
Ability to multitask and prioritize tasks effectively.
Strong problem-solving skills and a proactive approach to work.
Quyền lợi được hưởng
Salary is reasonable.
Opportunities for promotion.
Enjoy leave, holidays, filial piety, weddings, birthdays and participate in group activities, and participate in travel programs according to the Company's regulations.
Full access to a comprehensive package of health insurance, social security, and other company-provided benefits in accordance with company policies.
Opportunities for promotion.
Enjoy leave, holidays, filial piety, weddings, birthdays and participate in group activities, and participate in travel programs according to the Company's regulations.
Full access to a comprehensive package of health insurance, social security, and other company-provided benefits in accordance with company policies.
Khu vực
Đại Phát
Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Người sáng lập là Ông Hứa Ngọc Lâm, Ông đã đến Việt Nam hơn 20 năm. Công ty TNHH Thực phẩm Đại Phát được thành lập vào năm 2000, là công ty Thực phẩm Việt Nam với vốn đầu tư 100% Đài Loan. Phạm vi kinh doanh chủ yếu là bánh nướng các loại cho đến việc gia công thực phẩm, được tiêu thụ trong và ngoài nước. Trải qua sự nỗ lực và rèn giũa không ngừng hơn chục năm qua, Thực Phẩm Đại Phát đã gây dựng được thương hiệu ở Việt Nam, Lễ hộp của Thực phẩm Đại Phát phong phú về chủng loại, đã trở thành một trong những thương hiệu mang tính chủ lược ở Việt Nam, đồng thời giữ vững ổn định được thương hiệu và vị thế của mình, ngày một phát triển rông khắp.
Những nghề phổ biến tại Đại Phát
Bạn làm việc tại Đại Phát? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Đại Phát
Click để đánh giá