Mô tả công việc
Mainly in charge the implementation of Orientation, Language and Soft Skill Training and other training programs
Conduct needs analysis to determine specialized training needs on property.
Assist department managers to develop and organize their training programs.
Coordinates the use of outside training resources.
Develops activities to enhance standardized training programs.
Manage the internship programs with universities, colleges…..
Interact with the Human Resources Department in organizing any social and staff activities in the hotel.
Provide training plans, training assessment, monthly summary reports and statistics related to training
Perform any duties assigned by the Management deemed necessary
Quyền lợi được hưởng
- Full social Insurance, private accident and healthcare
- Dynamic, professional & openminded working environment
- Competitive salary, benefits and bonus.
- Supporting shift meals at star canteen
Yêu cầu công việc
• Degree in any field of studies.
• 3 years and above experience in Training.
• Strong interpersonal and communications skills, both verbal and written (English).
• Ability to demonstrate initiative and assertiveness, the ability to plan and manage work in an efficient manner, and the ability to work well
under stress and time pressures
Yêu cầu hồ sơ
Tại Frasers Hospitality, thương hiệu đặc trưng của chúng tôi về các dịch vụ đổi mới và nhiều cơ sở vật chất toàn diện đã góp phần tạo nên thành công của chúng tôi trong việc đưa Frasers trở thành một trong những công ty quản lý căn hộ dịch vụ có thương hiệu hàng đầu.
Từ những bất động sản hàng đầu tại Singapore, Frasers đã mở rộng và hiện có mặt tại các thành phố cửa ngõ lớn như: Bahrain, Bangkok, Bắc Kinh, Budapest, Thành Đô, Doha, Dubai, Edinburgh, Glasgow, Hà Nội, Hồng Kông, Istanbul, Jakarta, Kuala Lumpur , London, Manila, Melbourne, Nam Kinh, New Delhi, Osaka, Paris, Seoul, Thượng Hải, Thâm Quyến, Singapore, Tô Châu, Sydney, Thiên Tân, Bangalore, Quảng Châu, Perth, Vô Tích, Chennai.