Responsibilities
- Serve as the primary point of contact for high-value and complex customer inquiries, ensuring timely and effective resolution of issues related to logistics and supply chain.
- Develop and maintain strong relationships with key stakeholders, understanding their business needs and providing tailored solutions to enhance customer satisfaction.
- Collaborate with internal teams, including operations, sales, and product, to align on customer needs and drive process improvements.
- Analyze customer data to identify trends, proactively address potential issues, and propose strategies to minimize customer disruptions.
- Conduct regular performance reviews with customers, providing feedback to internal teams, and implementing action plans to drive continuous improvement.
- Drive initiatives for service enhancement with Operations, Transportation, Commercial, and Tech
- Responsible for customer experience reporting and presentations to management
- In charge of projects related to 3PV customer experience.
- Carry out UAT for new system features
Qualifications
- Bachelor's degree in Business, Logistics, or a related field.
- Minimum of 3 years of experience in customer service, preferably in a logistics or supply chain environment. ·
- Adaptable and resilient, capable of managing a high volume of inquiries while maintaining a customer-centric approach.
- Strong Project Management skills.
- Good Verbal and Written communication skills in Local Language and English
- Able to handle multiple duties in a fast-paced environment.
- Flexible working schedule includes nights and weekends (in case of job needs).
- Strong computer skill (working knowledge of Microsoft Excel, Word, PowerPoint) is a must.
- Strong analytical skill
- Knowing SQL is a plus.
Aptech là tập đòan đào tạo công nghệ thông tin hàng đầu thế giới
Aptech là tập đòan đào tạo công nghệ thông tin hàng đầu thế giới. Tới nay, Aptech đã có hơn 27 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực đào tạo CNTT với 6.8 triệu sinh viên tại 54 quốc gia trên thế giới. Năm 1993, Aptech trở thành công ty đào tạo và giáo dục CNTT đầu tiên được cấp chứng chỉ ISO 9001:2000 cho các dịch vụ hỗ trợ đào tạo. Với sự phát triển không ngừng của mình, Aptech đã vinh dự được trao tặng nhiều danh hiệu và giải thưởng:
· Năm 1997: Giải The Global Growth Company Award của Diễn đàn Kinh tế Thế giới.
· Cuối năm 2000: Tạp chí FORBES xếp trong danh sách Top 300 công ty có tốc độ tăng trưởng và hiệu quả hoạt động tốt nhất.
· Nhiều năm liên tiếp đạt danh hiệu Đơn vị đào tạo CNTT số 1 tại các nước có nền CNTT phát triển như Trung Quốc, Ấn Độ.