Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Team leader will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
• Manage the Telesales and Contact Center team (10-15 agents).
• Provide strategy & achievement plan to ensure team members achieve daily, monthly sale targets.
• Maximize booking conversion and ensuring that customers are successfully shown up at centers.
• Analyze sales metrics and prepare performance reports.
• Oversee the day-to-day operations of our teams.
• Perform quality monitoring as required to improve overall service quality.
• Ensure that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
• Prepare training material, scripts based on analysis. Support management team to build SOP.
• Train new joiners and existing members in selling skills, soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
• Mentor and develop the skills of team members through coaching and training.
• Monitor performance and lead the team to achieve key performance indicators (KPIs) and provide an excellent service to customers.
• Evaluate customer feedback and identify ways to maximize customer satisfaction
Yêu Cầu Công Việc
• Must have at least 2 years’ experience in telesales/ telemarketing with at least 1 year in teamlead/ management role. Knowledge of setting KPIs and developing sales strategy is required.
• Candidates with experience in customer service/ call center/ contact center/ complaint handling environment are highly preferred.
• Good at English (conversational level).
• Flexibility with the department’s shift rotation pattern (from 6am to 10pm).
• Intermediate to advanced reporting skills.
• A high level of commercial awareness
• Experience in providing performance feedback to motivate and mentor agents.
• Well-developed communication and problem-solving skills.
• Able to understand customer requirements and deliver an excellent level of service.
• Knowledge of customer service software and systems.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 20 Tr - 24 Tr VND
Green Bay Phu Quoc Resort & Spa là Khu nghỉ dưỡng quốc tế 5* sao tọa lạc tại Cửa Cạn Phú Quốc, với dịch vụ lưu trú đầy đủ tiện nghi, kiến trúc mang phong cách truyền thống dân dã Việt Nam hài hòa với thiên nhiên. Nép mình bên bờ biển tuyệt đẹp và được bao phủ bởi rừng nguyên sinh, Green Bay Phú Quốc Resort & Spa là khu nghỉ dưỡng cao cấp được xây dựng trên sự kết hợp giữa vẻ đẹp của văn hóa bản địa và vẻ đẹp thiên nhiên độc đáo của kiến trúc đương đại. Kiến trúc không gian xanh tại Green Bay Phú Quốc Resort & Spa bao gồm 81 căn biệt thự sẽ mang đến cho bạn cảm giác không gian nghỉ dưỡng tuyệt vời, vừa mang nét kiến trúc gỗ truyền thống vừa tiện nghi hiện đại.Từng chi tiết ở Green Bay Phú Quốc Resort & Spa luôn chú trọng đến sự ưu việt của thiên nhiên.