Việc làm Bamboo

Cập nhật 15/11/2024 19:38
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Hệ thống Trường Hội nhập Quốc tế Bamboo
CQA Engineer - Cu Chi
Bamboo
26 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 19/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

JOB SUMMARY

  • The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement

RESPONSIBILITIES

  • Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
  • Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure verification of corrective & preventive actions.
  • Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
  • Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous improvement.
  • Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
  • Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while actively maintaining the expected level of quality.
  • Maintain and continuously improve TTI quality management systems

Yêu Cầu Công Việc

  • College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering field.
  • Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling. Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage
  • Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP, APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
  • Able to work independently and pro-actively.
  • Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
  • Good communication and interpersonal skills.
  • Team player with positive approach.
  • Good English reading, writing and speaking skills.
  • PC skills required (MS Office, Outlook etc.)

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 3, 52 Huỳnh Thiện Lộc, Phường Hòa Thạnh, Quận Tân Phú, Ho Chi Minh City, Vietnam

Với tiền thân là Trung tâm BDVH & LTĐH Thành Đô (thành lập từ năm 2005) đã có hơn 10 năm thành công trong lĩnh vực giáo dục tại TP. HCM, đến nay, sau 9 năm xây dựng và phát triển, Hệ thống trường Nhân Việt (thành lập từ năm 2010) đã và đang khẳng định được thương hiệu và chất lượng giáo dục của mình tại TP. HCM.

Năm 2021, với những ý tưởng hoàn toàn mới về một mô hình giáo dục THPT tư thục – Mô hình giáo dục theo đề án, giáo dục bằng phương pháp nêu gương, giáo dục bằng phương pháp tiếp cận thực tiễn để tự đánh giá mức độ hoàn thiện nhân cách bản thân... những thành viên Hội đồng sáng lập đã cho xây dựng Hệ Thống Trường Hội nhập Quốc tế Bamboo, tạo một môi trường học tập tốt cho các em học sinh, góp phần cùng với ngành giáo dục đào tạo nâng cao dân trí, đào tạo nhân lực, bồi dưỡng nhân tài cho sự nghiệp công nghiệp hóa-hiện đại hóa đất nước, sớm đưa dân tộc Việt Nam sánh vai cùng các cường quốc năm châu trong thời kỳ hội nhập.

Những nghề phổ biến tại Bamboo

Bạn làm việc tại Bamboo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Bamboo

Bamboo

Click để đánh giá