Enssure the store day to day operations is ready for business, all company properties are in serviceable condition.
Setup and monitor all working procedures in order to provide and maintain good customer service to customers.
Hold regular meetings and discussion with staff to review performance and process of the store and inform staff about company policies, plans, directions.
Responsible for sale target for daily/ weekly/ monthly and annual achievement.
Responsible for profit and loss in store.
Manage shift plan, working time, productivity of store
Evaluate staff performence and make appropriate fair recommendations for promotion or disciplinary actions when necessary.
Train and supervise all level of staffs, providing product knowledge advice and guidance with the aim to develop a knowledgeable and efficient workforce.
Promote motivation, make good teamwork of all staff in store
Perform additional duties as assigned by the operation manager.
Yêu Cầu Công Việc
Good communication skill.
Detail oriented and be able to handle multi-tasks.
Good planning, organizing and time-management skills
Demonstrated ability to build efective teams and motivate employees
Strong leadership and excellent relationship management.
Thành lập năm 2020, Công ty thời trang Hoàng Kim – đơn vị chuyên thiết kế và phát triển mặt hàng thời trang nữ luôn nỗ lực từng ngày để cho ra đời những sản phẩm thời trang tốt nhất với giá cả hợp lý nhất trên thị trường.
Chúng tôi tập trung vào phát triển nguồn nhân lực và nơi làm việc tích cực làm giá trị kinh doanh cốt lõi. Do đó, chúng tôi đầu tư đáng kể vào con người của mình để có đội ngũ nhân viên có năng lực, nhằm xây dựng một đội ngũ giỏi, luôn cập nhật xu hướng thời trang, cung cấp dịch vụ và sản phẩm tốt cho khách hàng.