- Địa điểm làm việc: Hà Nội, Hồ Chí Minh, Điện Biên
- Implement sales activities of the Company's products such as AI (Chatbot, Virtual Agent Call Center, OCR, eKYC, ...). - Develop strategic business plan to achieve the assigned sales target. - Ability to build extensive relationships with high level corporate clients or through the company's partner network. - Handling paperworks related to the contract; procedures for reconciliation, payment and debt recovery. - Understand the company's products, working closely with product teams, presales, BA, PM, technical, marketing to successfully implement projects for customers or make bid documents. - Actively follow up with customers and close the deals, negotiate and negotiate contracts; sign a contract;...- University majoring in Economics, IT or other related - Minimum of 2 years sales experience in B2B sector, SaaS (ERP/AI Product/Cloud Computing/E-learning is prefered) - Experience and knowledge in Information Technology/ Banking and finance/ Business analyst/ Call center solution is an advantage. - Good communication, presentation and persuasion skills - Dynamic and creative. - Ability to work independently or as a team player. - Eager to learn and progress. - Communicate English.Thưởng Mức lương cạnh tranh, hấp dẫn.
Thành lập năm 2020, Công ty thời trang Hoàng Kim – đơn vị chuyên thiết kế và phát triển mặt hàng thời trang nữ luôn nỗ lực từng ngày để cho ra đời những sản phẩm thời trang tốt nhất với giá cả hợp lý nhất trên thị trường.
Chúng tôi tập trung vào phát triển nguồn nhân lực và nơi làm việc tích cực làm giá trị kinh doanh cốt lõi. Do đó, chúng tôi đầu tư đáng kể vào con người của mình để có đội ngũ nhân viên có năng lực, nhằm xây dựng một đội ngũ giỏi, luôn cập nhật xu hướng thời trang, cung cấp dịch vụ và sản phẩm tốt cho khách hàng.