Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1/ Receive prospects and arrange meetings while managing the center hotline
- Warmly welcome and deliver excellent customer service to everyone visiting the WSE center, connecting them to the appropriate staff
- Collect and file the information of prospective students, arrange meetings with the Educational Consultants while complying with the online show distribution rules
- Enter the collected information correctly into the CRM system, creating system accounts for new prospective students as necessary
- Support prospects & students to accomplish the Online Placement Test
- Handle incoming calls when needed and take action as necessary
- Support Coach team by entering lead data into the system for DSF and Referrals
- Handle guest registration for online sales & marketing events
2/ General Admin
- Ensure that the center is opened and closed in line with the operation hours every day
- Receive, deliver and manage materials
- Order, receive and manage general purchases for the center
- Support staff in the center for color printing for documents such as Learning Certificates, event posters etc.
- Manage general assets at the center such as the computers, sound system and be the point of contact for their maintenance with Head Office
- Channel the center’s facility management requests to the Facility Management HQ team and support as required
Yêu Cầu Công Việc
- Demonstrate intermediate fluency in English (WSE Level 8+)
- Energetic, friendly and customer-oriented
- Computer literate and proficient with inventory control
- Passion for speaking English
- Willing to work in shift
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 months, Full salary during probation
- Cơ hội huấn luyện:
Join a Unique Wall Street English course for up to $3500
Acquire professional customer services skills
Full training and on-going professional development - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp: Participate in a multinational working environment
- Phúc lợi:
Annual Leave of 15 days plus Vietnamese national holidays
Personal health insurance (pay for your personal medical & health check services, provide and keep update on quality medical businesses facilities check list in HCMC)
Working facilities provided - Lương: 7 Tr - 8 Tr VND
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành