Mô tả công việc
- Under quidance of the Chief Engineer ensure s the safe operation and controlled maintenance of all
- Resort plants and its equipment in a condition satisfactory to both our external and internal customers.
- Ensure that all plants, plants rooms, equipments, buildings, work areas, kitchen, laundry and other outlets
- are in good condition and are maintained regularly
- Contribute in solving the day to day operating problem of Engineering Department
- Supervise and inspects accomplishment of Section Shift Leader - Laundry, Kitchen, Mechanic, Plumbing,
- Electrical, Air Conditioning and relevant trades under him
- Order spare parts for equipment, general consumable parts and materials as needed to maintain minimum stock levels
Quyền lợi được hưởng
- 05 working days or 40 hrs per week.
- Social - Health Insurance per labor law.
- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )
- Meal Allowance on duty (03 meals per day if stay at staffhouse).
- Uniform
- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.
- Can enjoy Fitness facilities at staffhouse daily
- Telephone allowance (depend on positions)
- On board Travel expense support.
- Employee of the Month / Quarter / Year Award
- Birthday Celebration
- Year end Bonus, KPI Bonus
- Year End Party
- International working environment with many Expatriates
- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.
- Special discount with Accor property after 06 months of employment
- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed properties
- Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries
- In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.
- ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE.
Yêu cầu công việc
- Graduated from College/University and/or with similar working experience in 04 -05 star Hotel/Resorts
- Office computer literacy
- Good command in English
- Leadership, Management, Interpersonal, Guest Complaint Handling Skill
- Ability to run a team efficiently, knowing how to deal with staffs/ customers professionally, good in guest complaint handling
- Excellent in service mind oriented, Excellent time keeping and organizational skills
- At least 2 years experience in the similar position background/profile will be considered for interview
Yêu cầu hồ sơ
- Contact person / Liên hệ: Phòng nhân tài và văn hóa.
- Please send your resume in English / Vietnamese.
Vui lòng gửi CV bằng tiếng Anh hoặc tiếng Việt.
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành