Mô tả công việc
- To ensure the safety and security of the assets of the Hotel, Guests and Connectors. This includes the duties of Connector Entrance, Guest Entrance, Lobby, Check- Point;
- To ensure that the Hotel is a safe environment to work in and that our Connectors are following safe measures of working;
- The Security Officer will be required to conduct their duties in a courteous, safe and efficient manner, in accordance with the hotel’s policies and procedures, ensuring that a high level of service is maintained;
- Present and visible in the Guest Entrance, he or she is easily identifiable by guests as the person to whom they should go; Contributes to guests' sense of well-being and loyalty, by establishing a warm and personalized relationship;
- Gives priority to guest relations, while taking care to respect administrative procedures;
- Anticipates guests' needs and takes them into consideration. Handles guests' requests for information and provides answers; puts them in contact with the appropriate people;
- Handles any customer objections, comments or complaints; provides a response as soon as possible while the guest is still at the hotel;
- Make sure no hotel or guest’s property are taken out without approval and to refuse the access of unexpected persons;
- Make sure no hotel or guest’s property are taken out without approval and to refuse the access of unexpected persons;
- Strictly control hotel staff, visitors, suppliers and contractors coming in and out;
- To react quickly to an emergency situation;
- Highly focus on the monitors of guests and quickly react when finding guests in difficulty
- swimming;
- Patrol the entire premise (to include Back of House, Front of House, Ballroom, around hotel);
- Take notes any defects, unlocked door, misarranged fire extinguishers, suspicious
- item, strange smell, intruder, obstacles blocking the escapes;
- Check the hotel's garbage upon it's collection, following the Rules of the hotel;
- Control all vehicles coming in and out the hotel and back of house keys;
- To perform other related duties and special projects as required by the Security Manager/ Operation Manager, both within and outside the hotel.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Formal culinary education or equivalent certificate;
- Experience working in international settings, particularly in hotels, is highly desirable;
- Expertise in Asian cuisines and Western, cooking techniques ingredients, and flavors;
- Strict adherence to food safety and sanitation standards;
- Fluency in English and office computer skills;
- Strong leadership skills to manage and motivate a diverse team of chefs and kitchen staff.
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com or message via phone number 0901 817 431.
Hotel de l'Opera nằm cách Nhà hát lớn xinh đẹp của Hà Nội chỉ một bước chân. Khách sạn chắt lọc những gì tốt nhất của Hà Nội – điểm nhấn thuộc địa trong kiến trúc và thiết kế nội thất sân khấu tương phản với không gian hiện đại để giải trí. Khách sạn là khách sạn boutique đầu tiên ở trung tâm Hà Nội, có 107 phòng và dãy phòng; mỗi nơi đều là một nơi tôn nghiêm được coi là cẩn thận của sự thoải mái xa hoa, với mọi tiện nghi xa hoa và sự tiện lợi được kết nối của Thế kỷ 21 được lựa chọn thủ công cho chất lượng của nó. Các nhà hàng, quầy bar, WiFi miễn phí đều kết hợp với nhau để mang đến một điểm nhấn hoạt động.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành