The Prodi-G Programme is our signature launchpad for early careers professionals, encompassing opportunities for both interns and graduates across Singapore, Kuala Lumpur, Bangalore, Hanoi, Ho Chi Minh City and Bangkok.
Expressions of interest open now, with interviews to take place across Q1 2025.
As a graduate hire on our 2025 Programme, you'll be attached to a specific business team as a full-time, permanent member of staff, working on business-critical tasks and projects to answer this question, from day1.
You'll enjoy a flexible, hybrid working schedule and the same progressive benefits that we offer to all Gurus (employees).
You'll also spend approximately 15-20% of your time on group learning activities, exclusive executive networking, and deep-diving in to the application of specific skills to support your professional development. All this is designed to provide you with a broad skillset and a cross-functional, cross-geography professional network in an accelerated timeframe.
We will have openings starting in multiple departments including Data Science, Engineering, Marketing, Sales, Product, HR and other functions.
What You'll Dive Into:
- Taking ownership of assigned tasks, driving results, and showcasing a proactive approach to learning and professional growth.
- Engaging in collaborative projects, fostering friendly competition with local and international peers, with exciting opportunities awaiting the top contributors.
- Participating in tailored training sessions, workshops, and developmental opportunities to hone your skills and expand your knowledge.
- Embracing additional responsibilities as they arise, demonstrating a keenness for learning and adaptability.
Who You Are:
- PropertyGuru does not offer work permit sponsorship for the Prodi-G programme so you must have the permanent legal right to live and work in the country of your application
- A final year student who will have graduated in 2024 or H1-2025, with no more than 3 years of professional relevant work experience
- An ambitious and enthusiastic individual with a track record of academic and entrepreneurial achievement
- Demonstrated strong organizational and time management abilities, adept at multitasking and effective prioritization
- Excellent English language communication skills, both written and verbal (to participate in Groupwide learning and projects)
- Excellent leadership and interpersonal skills, fostering a collaborative and team-oriented approach
- Digitally native, with expertise across the Microsoft Office suite, social media tools and AI
- Enthusiasm for learning, with a proactive stance towards embracing new challenges and roles
What You'll Gain:
- Practical, hands-on learning experiences complementing your academic pursuits.
- Empowerment to contribute to genuine business projects, making a tangible impact.
- Opportunities for peer networking and engaging in social events.
- Platforms to refine your communication and presentation skills.
Duration:
- Full-time, from August 2025
Ready to Jump In?
We'll give you the tools, the trust and the power to shine. Your job? To make it count! Excited? Apply now and let's get acquainted.
InterContinental Hotels Group (IHG) là tập đoàn khách sạn đa quốc gia có trụ sở tại Denham, Vương quốc Anh, ra đời năm 1946, sở hữu hơn 5000 khách sạn và trên 700.000 phòng đang hoạt động trải dài gần 100 quốc gia. Đây là tập đoàn khách sạn lớn nhất thế giới tính theo số lượng phòng đang quản lý.
Năm 2020, tập đoàn khách sạn IHG quản lý 5,795 khách sạn, tương đương 864,699 phòng thuộc 17 thương hiệu trên toàn thế giới. Đối với tập đoàn Intercontinental Hotel Group định vị thương hiệu dựa trên sự khác biệt hóa là quan trọng nhưng chưa đủ, tiêu chí số 1 chính là hình ảnh thực tế và cảm nhận của khách hàng.
Hệ thống khách sạn của tập đoàn Intercontinental Hotel Group nổi trội và khác biệt nhờ sự tiện nghi, sang trọng, đẳng cấp cùng đội ngũ nhân viên chuyên nghiệp, nhiệt tình, cam kết mang đến cho du khách trải nghiệm thú vị và hài lòng nhất. Điều này được minh chứng bằng những con số cụ thể khi Intercontinental Hotel Group đang ở hữu 94 triệu khách hàng thân thiết – IHG RewardClub trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn PVI Premium;
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Zumba
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn IHG có tiền thân ban đầu là hãng bia William Bass được thành lập vào năm 1777.
- Trong giai đoạn từ thế kỷ XVIII đến thế kỷ XX, William Bass với thương hiệu Logo tam giác màu đỏ (một trong những thương hiệu được đăng ký đầu tiên tại Vương Quốc Anh) là một trong những hãng sản xuất bia rượu lớn nhất tại Anh.
- Tuy nhiên, đến năm 1988, chính phủ Anh mạnh tay hạn chế số lượng quán rượu mà các nhà sản xuất bia có thể trực tiếp sở hữu. Tình thế này đã thúc đẩy Bass mua lại Holiday Inn International và đầu tư nhiều hơn vào việc mở rộng kinh doanh khách sạn.
- Năm 1988, Bass mua lại Holiday Inns International và bắt đầu đặt chân vào ngành công nghiệp khách sạn.
- Những năm 1990s, Bass liên tục thâu tóm các thương hiệu khách sạn như InterContinental; Southern Pacific Corporation; Bristol Hotels & Resort;… đồng thời tung ra các thương hiệu riêng như Crowne Plaza, Staybridge.
- Năm 2000, tập đoàn bán nhãn hiệu Bass Brewers cho hãng sản xuất bia của Bỉ với giá 2,3 tỷ Bảng và chuyển tên công ty thành Six Continents PLC.
- Năm 2002, Six Continents PLC tiến hành chia tách việc quản lý mảng kinh doanh khách sạn và đồ uống thành 2 công ty riêng biệt.
- Quá trình này hoàn tất vào ngày 15/04/2003. Khi đó, IHG được thành lập chuyên về kinh doanh khách sạn, niêm yêt cổ phiếu trên thị trường chứng khoán Anh và Mỹ.
Mission
Trong các khách sạn và cộng đồng của chúng tôi trên khắp thế giới, các đồng nghiệp tài năng và đầy nhiệt huyết mang đến lòng hiếu khách đích thực cho điều tốt đẹp mỗi ngày.
Review IHG (VIETNAM), LLC
Không được tăng lương
Phúc lợi tốt
Phúc lợi tốt