Mô tả công việc
Support GM to lead and grow all Guest Experience initiative within the property.
Centralize and analyze all available guest feedback concerning hotel products & services.
Manage responses to all guest feedback, as per Accor Hotel's recommendations.
Embrace & communicate the Brand Assurance Program and all new brand/quality initiatives effectively to all stakeholders.
Ensure VIP guest experience meet expectations from pre - arrival to departure
Quyền lợi được hưởng
Salary + service charge
Hotel's uniform
Free parking
Hotel's meal
Annual outing
Accor's training courses
Yêu cầu công việc
- Diploma in Tourism & Hospitality Management.
- Proficient in MS Excel, Word, PowerPoint.
- Excellent communication, negotiation, interpersonal skill in English
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 028 3520 4896
Novotel Sài Gòn Centre tọa lạc tại thành phố Hồ Chí Minh – thành phố năng động và đông đúc nhất Việt Nam. Chỉ mất vài phút đi bộ từ khách sạn đến các địa điểm hấp dẫn như Dinh Độc Lập, Nhà thờ Đức Bà và liền kề các lãnh sự quán, tòa nhà và khu mua sắm lớn.