Mô tả công việc
Client Support and Relationship Management
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Revenue and Service Opportunities
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Service Level Agreement (SLA) Adherence
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Team Collaboration and Reporting
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Serve as a day-to-day contact for assigned clients, fostering positive working relationships.
Work alongside senior team members to address client concerns and ensure satisfaction.
Assist in regular client reviews to align service delivery with their expectations and requirements
Identify potential upsell and cross-sell opportunities under guidance.
Collaborate with senior colleagues to prepare proposals for client needs
Monitor and report on service metrics, helping ensure SLA compliance.
Work with operational teams to maintain service consistency.
Provide feedback from clients to help influence service delivery improvements.
Assist in preparing reports and updates on service performance and client needs.
Yêu cầu công việc
Skills:
Basic to intermediate understanding of BPO/Outsourcing operations and service delivery.
Strong interpersonal and communication skills.
Ability to support revenue generation activities.
Familiarity with data analysis tools and processes for assessing service metrics.
Experience:
2-3 years in customer success, account management, or related roles within the BPO/Outsourcing sector.
Demonstrated experience in managing client needs and supporting retention initiatives.
Education:
Bachelor's degree in Business Administration, Management, or a related field preferred.
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Marathon là nền tảng các lớp học trực tuyến dành cho học sinh trên toàn quốc với mục tiêu đáp ứng tất các cả nhu cầu về học tập và phát triển bản thân. Chương trình học được giảng dạy trực tiếp bởi các giáo viên hàng đầu thuộc top 1% tại Việt Nam. Không chỉ các môn học chính khóa theo chương trình của Bộ Giáo Dục, Marathon còn hướng đến các chương trình và môn học ngoại khóa như lập trình, mỹ thuật, … để cung cấp cho toàn bộ học sinh Việt Nam một chất lượng giáo dục toàn diện và tốt nhất.
Đội ngũ sáng lập của Marathon bao gồm những nhà khởi nghiệp nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực giáo dục và đầu tư: Phạm Đức – cựu chuyên viên quản lý đầu tư tại quỹ TPG Capital và Trần Việt Tùng, người từng đồng sáng lập nền tảng công nghệ du lịch Triip.Me và chuỗi khách sạn Christina’s
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm: BHYT, BHXH, BHTN
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Bóng đá
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- Marathon Education được thành lập năm 2021.
Mission
- Marathon Education hiểu được các nhu cầu trong xã hội hiện đại và mong muốn kiến tạo một cộng đồng lành mạnh, sáng tạo một tương lai tươi sáng hơn.
Review Marathon
Môi trường làm việc tốt (GL)
Được trả lương cao và đúng hạn (GL)
Môi trường làm việc ổn (GL)