Melia Vinpearl in Central ★ 4.0

Đà Nẵng
500 - 1.000 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Melia Vinpearl in Central

Dịch vụ khách hàng
Du lịch, khách sạn
Buôn bán/ Kinh doanh
Lao động có tay nghề và sản xuất
Chăm sóc sức khỏe
Tài chính - Kế toán
Hành chính
An ninh - Bảo vệ
Quản lý sản phẩm & dự án
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Ngân hàng

Việc làm Melia Vinpearl in Central

Cập nhật 05/12/2025 00:27
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Melia Vinpearl in Central
[Melia Vinpearl Phu Quoc] Melia Connect Agent/ Nhân viên Tổng đài
Melia Vinpearl in Central 4.0★
1 đánh giá 759 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 31/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/08/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 2
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

1. Be well-groomed and personal hygiene is maintained to the standards of Melia employee handbook.

2. Handles all incoming and outgoing calls in a courteous and friendly manner, responsible for accurate connection.

3. Answers guest’s inquires over the phone and follows up personally to resolve Guest request

4. Takes room service orders, therefore should be familiar with the room service menu.

5. To offer solution for guest complaints on the phone and ensures to share that information to guest services for deeper.

6. Ensures that the guest's name is used where possible in appropriate way

7. Be responsible for booking and placing of guest long distance calls correctly

8. Performs personalized wakeup call efficiently and consistently

9. Be responsible for monitoring wake-up call log and takes appropriate action if a call is not answered.

10. To have full knowledge and understanding of each Department Heads position and their role to know who all members of staff are within the hotel

11. To have a complete operational knowledge of the hotel, including geographical layout, services provided and security

12. To have thorough and detailed knowledge of hotel facilities and hours of operation, to ensure correct response to guests' questions.

13. To have knowledge of daily events in the hotel

14. Ensure that the working area is kept clean and tidy at all times

15. Builds up good working relationships with inter-related departments

16. Identity VIP, Melia Rewards, regular guests and long staying guests and build rapport to offer personalized service and assistance

17. Handles “ Service Center” promptly and follow up that all requests have been responded to the guest’s full satisfaction

18. Be aware of any suspicious calls and to deal with these in the correct manner according to company standards, liaising with Duty Manager and Melia Connect Supervisor

19. Delivers high quality service to guests. Ensures guest needs and reasonable requests are met.

20. Seeks opportunities to continually improve guest service.

21. Take appropriate action to resolve guest complaints

22. Promotes the hotel products and services to any query

23. Adheres to strict confidentially with regards to guest’s information.

24. Demonstrates professional attitude and behavior at all times

25. Maintains a high level of product and service knowledge in order to explain and sell services and facilities to guests. Be knowledgeable in all areas of the Hotels Food & Beverage outlets.

26. Adheres to the hotel’s security and emergency policies and procedures.

27. Must have a thorough knowledge of emergency procedures, i.e. fire, alarm, evacuation, bomb, threat etc. and acts accordingly.

28. Fully conversant with Hotel Fire procedures and to carry out your role swiftly in the event of an emergency

29. Performs other duties assigned by the Superiors

Quyền lợi được hưởng

  1. Social insurance contributions as per labor law.
  2. PVI insurance coverage after 6 months.
  3. Professional and friendly working environment.
  4. Opportunities for career development and learning from industry experts.
  5. Attractive welfare benefits and advancement opportunities.
  6. Home visit allowance

Yêu cầu công việc

  1. EDUCATION AND TRAINING: College degree or above
  2. Hotel management specialty or tourism specialty
  3. LANGUAGE: Good English or Korean, written & spoken.
  4. Computer skills

Yêu cầu hồ sơ

Please send your CV via email: Recruitment.mvppq'a'melia.com

For further information, please contact: Mr. Dinh 0347645992 (Zalo)

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Melia Vinpearl in Central
Melia Vinpearl in Central Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
07 Trường Sa, Phường Hoà Hải, Quận Ngũ Hành Sơn, Thành phố Đà Nẵng, Việt Nam.

“Melia Vinpearl” là sự hợp tác giữa tập đoàn khách sạn hàng đầu Tây Ban Nha Meliá Hotels International và thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng và giải trí bậc nhất Việt Nam Vinpearl, hướng đến mục tiêu trở thành một trong những thương hiệu khách sạn quốc tế hàng đầu tại Việt Nam.

“Melia Vinpearl” hiện nay có tổng cộng 12 khách sạn và khu nghỉ dưỡng đang hoạt động của Vinpearl trải dài từ Hải Phòng đến Tây Ninh. Việc hợp tác cùng Tập đoàn khách sạn Meliá nằm trong định hướng chiến lược nâng tầm và quốc tế hóa thương hiệu Vinpearl trong lĩnh vực khách sạn - nghỉ dưỡng. Sự kết hợp này hứa hẹn sẽ mang lại trải nghiệm đa dạng cho du khách trong và ngoài nước khi vừa được tận hưởng hệ sinh thái “all in one” (tất cả trong một) độc đáo của Vinpearl với phong cách bản địa, vừa trải nghiệm tiêu chuẩn dịch vụ toàn cầu của thương hiệu khách sạn quốc tế.


Review Melia Vinpearl in Central

4.0
1 review

27/03/2024
Nhân viên IT tại Đà Nẵng

Môi trường tập đoàn điển hình(GL)

Những nghề phổ biến tại Melia Vinpearl in Central

Bạn làm việc tại Melia Vinpearl in Central? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Melia Vinpearl in Central

Melia Vinpearl in Central

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo