- Support the sales team: Provide administrative assistance to the sales team by managing and organizing sales-related documents, reports, and data.
- Sales reporting: Prepare sales reports, analyze data, and generate sales performance metrics for management review.
- Database management: Maintain and update customer databases and systems to ensure accurate and up-to-date customer information.
- Sales support: Collaborate with other departments such as marketing, finance, and operations to provide support in achieving sales objectives and resolving issues.
- Project coordination: Coordinate sales activities such as scheduling appointments, managing calendars, and arranging meetings or travel arrangements for the sales team.
- Other tasks to support the team as per Line Manager's request
- University or College graduate
- Experience in sales support or a similar role: min 1 year
- Communication: Intermediate
- Problem-solving: Intermediate
- Collaboration: Intermediate
- Ability to manage multiple tasks, prioritize work, and meet deadlines in a fast-paced sales environment.
- Proficiency in Microsoft Office Products (Excel, PowerPoint, Word).
- Good English proficiency is a plus
“Melia Vinpearl” là sự hợp tác giữa tập đoàn khách sạn hàng đầu Tây Ban Nha Meliá Hotels International và thương hiệu du lịch nghỉ dưỡng và giải trí bậc nhất Việt Nam Vinpearl, hướng đến mục tiêu trở thành một trong những thương hiệu khách sạn quốc tế hàng đầu tại Việt Nam.
“Melia Vinpearl” hiện nay có tổng cộng 12 khách sạn và khu nghỉ dưỡng đang hoạt động của Vinpearl trải dài từ Hải Phòng đến Tây Ninh. Việc hợp tác cùng Tập đoàn khách sạn Meliá nằm trong định hướng chiến lược nâng tầm và quốc tế hóa thương hiệu Vinpearl trong lĩnh vực khách sạn - nghỉ dưỡng. Sự kết hợp này hứa hẹn sẽ mang lại trải nghiệm đa dạng cho du khách trong và ngoài nước khi vừa được tận hưởng hệ sinh thái “all in one” (tất cả trong một) độc đáo của Vinpearl với phong cách bản địa, vừa trải nghiệm tiêu chuẩn dịch vụ toàn cầu của thương hiệu khách sạn quốc tế.