NANOCO GROUP ★ 1.5

Khánh Hòa
500 - 1.000 nhân viên
Điện / Điện tử / Điện lạnh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại NANOCO GROUP

Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Marketing/ Truyền thông

Việc làm NANOCO GROUP

Cập nhật 13/01/2025 18:03
Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
NANOCO GROUP
Sales Coordinator
NANOCO GROUP 1.5★
2 đánh giá 215 việc làm 85 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 25/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

• Making annual, quarterly and monthly business plans on the assigned market.

• Performing tasks in accordance with budget/ business plans/ policies issued by Director of Sales & Board of Manager.

• Being responsible for the revenue of assigned market.

• Negotiating and signing business contracts of resort’s services.

• Knowing all price tariffs and complying with them while selling resort’s services and products.

• Making quotations/contracts/confirmations for clients based on their requirements in time.

• Instructing clients to inspect the resort, picking up guest (VIP, group).

• Making adequate number of customer visits and daily phone calls as required by the superior.

• Looking for new clients and maintaining good relationships with them in a scientific customer care cycle.

• Cooperating closely with the related departments such as Food & Beverage Department, Kitchen Department, Front Office Department in the events, conferences, banquets at the resort.

• Updating and estimating future tourism trends, market situations and reporting to Sales Executive.

• Attending trade fair if required.

• Attending in daily briefing and reporting generally about daily activities and plans.

• Participating in negotiations on behalf of the resort when required within authorized scope.

• Taking domestic or abroad business trips if Board of Manager requires.

• Knowing operating time and daily activities of resort’s service.

• Replying all requests by letters, faxes, emails, … within 24 hours.

• Picking up the phone within 3 rings; being prompt, courteous and effective always.

• Securing resort strategies/data/prices/revenues/average prices of the resort.

• Every day visiting restaurants/service areas to greet guests and increase the relationship with them if required by Board of Manager.

• Ensuring that the contracts, booking reservations, resort’s quotations are arranged neatly.

• Solving guest complaints well; ensuring that all the complaints are checked, investigated and implementing all necessary solutions to handle.

• Taking care of the delegations/ conferences/ meetings/ banquets from the beginning till the end.

• Reporting followed and unfinished tasks when absent so that Sales Manager can follow up and assign a replacement.

• Planning and managing personal tasks weekly/ monthly/ quarterly/ annual.

• Maintaining the standard and office environment professionally.

• Participating training courses and meetings as demanded.

• Performing other tasks assigned by superior.

Quyền lợi được hưởng

• Professional career paths & working environment with Radisson International Group

• Highly competitive environment, many promotion opportunities

• Attractive service fee

• Gasoline support

• Accommodation support for employees living far away

Yêu cầu công việc

• Graduating from college and higher, majoring in guest service, business.

• Having degrees and certificates related to the profession.

• Having at least 02 years working experience as the same position in 4 – 5 stars hotel/ resort.

• Being fluent in English; being able to using other language.

• Being proficient in office informatics, hotel management software.

• Mastering in hospitality activities.

• Having ability to orient guests, spirit of service.

• Being able to work independently under high pressure.

• Having good commercial and business sense.

• Having excellent presentation skill.

• Arranging work and coordinating with colleagues well.

Yêu cầu hồ sơ

Send CV / Or submit application at security gate
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Lô A CN22-03 KCN Ninh Thủy, Phường Ninh Thủy, Thị xã Ninh Hoà, Tỉnh Khánh Hòa, Việt Nam

Được thành lập từ năm 1991 cho đến nay, NANOCO GROUP tự tin có thể đáp ứng tốt mọi nhu cầu của Quý khách hàng về ngành hàng thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng. Trải qua nhiều thử thách và liên tục gặt hái các thành công to lớn trong nhiều năm liền, Công ty đã để lại dấu ấn khó phai trong trái tim của toàn thể cán bộ công nhân viên - đại gia đình Nanoco, đồng thời có thể tự hào và khẳng định vị thế là nhà phân phối Thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng hiện đại hàng đầu tại Việt Nam.

Mạng lưới hoạt động kinh doanh

Mạng lưới hoạt động của Công ty rộng khắp cả nước, trải dài từ Bắc vào Nam. Hoạt động ở tất cả Quận, Huyện, Tỉnh và Thành phố trong cả nước.

Lĩnh vực hoạt động

  • Sản xuất, kinh doanh, phân phối thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng, nội thất cao cấp
  • Vận tải hàng hóa bằng đường bộ
  • Kho bãi và lưu giữ hàng hóa
  • Và các lĩnh vực hoạt động khác.

Review NANOCO GROUP

1.5
2 review

17/12/2024
Quản lý tại Hồ Chí Minh

Cty chỉ phù hợp cho người trình độ thấp, làm lâu năm đươc đề cử lên từ từ (RV)

05/06/2024
Chuyên viên tài trợ thương mại tại Khánh Hòa

Lãnh đạo công ty còn non trẻ, thiếu kinh nghiệm thực tế, không chịu nhìn nhận thực tế. (rw)

Những nghề phổ biến tại NANOCO GROUP

Bạn làm việc tại NANOCO GROUP? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NANOCO GROUP

NANOCO GROUP

Click để đánh giá