Mô tả công việc
- Works with sales leader to ensure understanding of sales strategy and effective implementation of this strategy for the segment.
- Works with management team to create and implement a sales plan addressing revenue, customers and the market for the segment led by the ADOSM.
- Assists with the development and implementation of promotions, both internal and external.
- Provides positive and aggressive leadership to ensure maximum revenue potential (e.g., sets example with personal booking goals).
- Recommends booking goals for sales team members.
- Monitors all day to day activities of direct reports.
- Approves space release for catering to maximize revenue (DOS, Group) in the absence of a Business Evaluation Manager.
- Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
- Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g., generating proposal, writing contract, customer correspondence).
- Analyzes market information by using sales systems and implements strategy to achieve property’s financial room and catering goals.
- Assists Revenue Management with completing accurate six period projections.
- Reviews sales and catering guest satisfaction results to identify areas of improvement.
- Displays leadership in guest hospitality, exemplifies customer service and creates a positive example for guest relations.
- Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
- Develops and manages relationships with key stakeholders, both internal and external.
- Works collaboratively with off-property sales channels (e.g., Event Booking Center, Market Sales, GSO) to ensure the property needs are being achieved and the sales efforts are complementary, not duplicative.
- Attends customer events, trade shows and sales missions to maintain, build or develop key relationships with GSO Managers and customers.
- Utilizes all available on the job training tools for employees.
- Report to ADOSM.
Quyền lợi được hưởng
- Get competitive salary & service charge.
- Have 12 annual leave days for a working year.
- Work 5 days per week - 2 days off per week.
- To be entitled to the prescribed insurance, including health insurance, social insurance, and unemployment insurance.
- Join an annual picnic.
- Receive training and training for career development.
- Other benefits according to company policy: Mobile Device Allowance, Meal Allowance...
Yêu cầu công việc
- Basic in English skills.
- Be interested in hospitality industry.
- Hard-working | Active | Enthusiastic.
- Want to develop career path in Marriott International.
- At least two-years experience in 5-star hotel is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
- Apply via email Human Resources
- Career site: https://www.hoteljob.vn/gian-tuyen/32467-sheraton-can-tho
- Linkedin: https://www.linkedin.com/company/sheraton-can-tho-careers/
- Hotline: 02923 761 888
Ngân hàng TNHH một thành viên HSBC (Việt Nam) (HSBC Việt Nam) là một ngân hàng con thuộc sở hữu 100% của ngân hàng Hồng Kông và Thượng Hải. HSBC Việt Nam cũng là ngân hàng 100% vốn nước ngoài đầu tiên đồng thời đưa chi nhánh và phòng giao dịch đi vào hoạt động tại Việt Nam.
Mục tiêu của chúng tôi là trở thành ngân hàng quốc tế đứng đầu thế giới và được ưu ái nhất.Mục đích của chúng tôi là hiện diện ở nơi có tăng trưởng, kết nối khách hàng với cơ hội. Chúng tôi hỗ trợ các doanh nghiệp tăng trưởng và các nền kinh tế phát triển thịnh vượng, giúp mọi người thực hiện hy vọng, ước mơ và biến tham vọng thành hiện thực.Chúng tôi đã phát triển một chiến lược dài hạn phản ánh mục đích và lợi thế cạnh tranh của chúng tôi.
HSBC ra đời từ một ý tưởng giản đơn - một ngân hàng địa phương phục vụ các nhu cầu quốc tế.HSBC được đặt tên theo thành viên sáng lập, Ngân hàng Hồng Kông và Thượng Hải, được thành lập vào năm 1865 để tài trợ cho giao thương đang phát triển giữa châu Âu, Ấn Độ và Trung Hoa.