Mô tả công việc
- Ensure that all guest’s baggage are received and delivered upon arrival and departure even for baggage storage pertaining to the procedure laid down in the Inter-Continental Hotels & Resorts Front Office Manual
- Be thoroughly aware of arrivals and departures of each day with emphasis on VIP’s, Priority Club Members, groups and crew movements.
- To work closely with Guest Relations Officer to ensure baggage for VIP’s, Priority Club Members are delivered promptly
- To assist the Doorman and supervise on traffic control along the driveway during peak hours
- Conducts daily briefing and to ensure that all uniform service staff are kept up to date, properly instructed and that all staff are properly dressed, neat and clean before start of duty. Similarly, staff appearance should remain clean, smart and tidy at all times.
- Be responsible for training Bellman, Parking Valets and Doorman, in their respective jobs (by identifying training needs)
- Ensure that all staff are fully informed and knowledgeable on hotel facilities and its surrounding areas
- Ensure that the surrounding areas at the lobby level and main entrance are clean
- Supervise the Parking Valets in handling guests’ vehicles properly
- Prepare newspaper orders and co-ordinates with news vendor for early delivery. Supervises Bellman for newspaper delivery
- Must be fully conversant with emergency evacuation and fire procedures and ensuring all uniformed staff are aware of these procedures
- Supervision and completion of assigned tasks/errands as per the hotel/guest instructions in pertaining to guest luggage management.
Quyền lợi được hưởng
At IHG, we provide you competitive benefits and comply to all current laws
We genuinely care about people and we show this through living out our promise of True Hospitality each and every day. It’s what connects every colleague in all IHG hotels.
Each IHG hotel brand delivers True Hospitality in their own way, and at the heart of it all are specific, core service skills.
True Attitude: being caring, wanting to make a positive difference, and building genuine connections with guests
True Confidence: having the knowledge and skills to perform your role, and giving guests the confidence that they can trust you, to help and support them during their stay
True Listening: focusing on what your guest is saying, picking up on body language that is often overlooked, and understanding what the guest wants and needs
True Responsiveness: is about providing guests with what they need, and doing so in a timely and caring manner
There’s so much more to the job than we can capture here. It’s simply about creating great experiences, doing the right thing and understanding people.
Yêu cầu công việc
- 1 year experience in concierge / customer service, or an equivalent combination of education and experience.
- High School or Vocational Certificate in Hotel Administration, Hotel Management or equivalent
Yêu cầu hồ sơ
Khách sạn Pullman Vũng Tàu có 356 phòng với thiết kế đương đại mang hơi thở của nhịp sống thành phố biển sáng tạo và sống động, trong khi vẫn mang đến cho du khách trải nghiệm “bleisure” – sự cân bằng hoàn hảo giữa công việc và nghỉ ngơi. Hệ thống Trung tâm hội nghị, hội thảo với diện tích hơn 2321 mét vuông, gồm 2 phòng đại tiệc cùng 4 phòng họp với trang thiết bị mới nhất, có sức chứa đến 1200 khách. Du khách cũng có thể gặp gỡ, giải trí hay thư giãn khi thưởng thức các nét ẩm thực riêng biệt và hấp dẫn tại Nhà hàng Riviera với thực đơn tự chọn đẳng cấp quốc tế, Corniche Ultra Lounge với các món ăn nhẹ Tapas hay trải nghiệm các thức uống thú vị tại các Quầy Bar Lobby hay Quầy Bar tại Khu vực Bể bơi. Phòng tập Fit Lounge mở cửa 24/7 và hồ bơi ngoài trời tràn ngập ánh sáng cùng nhiều tiện nghi mang các nét riêng biệt của Pullman như Welcomer, đệm gường Signature Pullman, Connectivity Lounge , tiêu chí Co-Meeting chắc chắn sẽ làm hài lòng các du khách.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2006
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành