(Why the position exists)
- Deploys all sales actions with targeted accounts assigned spread over multiple customer types, in order to maximize the
- Business with them through mainly field interactions and supports them on their digital transformation journey.
- Sales activity deployment to detect projects in targeted segment / accounts.
- Customer mapping to identify the main stakeholders and organizational structure of targeted accounts.
- To understand customers’ needs and bring Schneider products / solutions directly to customers.
- To build and secure relationship with relevant channels (end-users, contractors, panel builders and system integrators)
- Implement go-to-market strategies to penetrate Industry end-markets and find opportunities selling Schneider Electric products and packages to their projects.
- Execute account management plan toward targeted customers to maintain long-term relationship with them
- Deploy opportunity management plan in early stage (identify & qualify, influence & develop)
- Respond to customers’ queries, co-ordinate with back-office to prepare quotation.
- On-time information delivery and proposal management for end-users / channels
- Follow-up on proposals through to contract negotiation and closure. Proactively using bFO to ensure sales force efficiency and foster cross selling / collaboration.
- Account management:
- Account ownership locally, this role typically covers key accounts and systematically ensures that account plans are in place.
- Deploys all sales actions with assigned end-users, contractors to maximize the business with them.
- Qualifying opportunities:
- Active participation and identification of future projects through regular contact with customers (face to the customers) within targeted accounts. Able to gather specific information (competitors, budget, comm/tech adv/disadv, etc.) to increase chances.
- Promote products & solutions and manage offers:
- Present & provide technical information necessary to the customers
- Conduct technical prescriptions, provide technical support to customers
- Follow-up on offers: Follow- up of offers with customers and keep project information on bFOs updated
- Finalize on contracts: Lead contract negotiations with the support of other departments (Finance, EC, CCC, etc.). Transfer project details to the support teams and ensure a smooth transition for project execution.
- Follow-up on Customer:
- To lead project kick-off meeting and facilitate executor during project handover for execution.
- Keep regular contact with customers to ensure satisfaction before and after delivery. Work closely with the back office (execution, finance, marketing, logistic) to ensure customer satisfaction.
- Master SE offer knowledge and targeted solutions: Have sufficient knowledge of all SE products and targeted solutions to promote to targeted accounts
- bFO implementation: Create SVR within 48 hours after visit & maintain and update project status regularly in Bridge Front Office (bFO). Ensure project information is exhaustive and valuable to support key strategic decisions.
Education:
University degree in Electrical or Automation Engineer
Working Experience:
Sales and account management skills
At least 3+ years of professional experience in Industry end-markets
Business Understanding:
Market knowledge in area of work, exposure & awareness of Industry end-market
Others (e.g. language skills, technical skills):
Schneider Electric products & equipment
Presentation & communication skills, spoken & written English Knowledge of contracts/tender, finance and project management
Schedule: Full-time
Req: 0097BC
SONAT GAME STUDIO là công ty sản xuất game mobile toàn cầu - Top 1 Puzzle Game Việt Nam - hiện là các đối tác chiến lược của: Google, Apple, Facebook, Tiktok, Unity.
Với mục tiêu phát triển doanh nghiệp sánh ngang với các công ty đa quốc gia đứng đầu trên toàn thế giới, Sonat cần đến bạn - những mảnh ghép tài năng và bản lĩnh.
Hiện nay, Sonat đã có hàng chục sản phẩm thành công trên 2 chợ ứng dụng Google Play và App Store.
Sonat Game Studio chính thức đi vào hoạt động từ năm 2017, nhanh chóng trở thành 1 trong những công ty phát triển game tiềm năng tại Việt Nam. Hiện nay, số người đăng ký và tải về các trò chơi của Sonat đã lên tới hàng trăm triệu người.
Năm 2021 đánh dấu bước phát triển đột phá của Sonat Game Studio khi sản phẩm Sort Water Puzzle - Color Game đạt TOP 1 trên bảng xếp hạng Puzzle Game tại Nhật Bản, Hàn Quốc, Đức và liên tục nắm giữ top đầu trong 2 tháng liên tiếp. Bên cạnh đó, hàng chục sản phẩm của Sonat hiện đang có măt trên 2 chợ ứng dụng Google Play và App Store đã đạt được hàng trăm triệu lượt tải trên toàn Thế Giới.
Đến với Sonat, thứ bạn có được không chỉ là một mức lương chất lượng, nhiều đãi ngộ xứng đáng, môi trường làm việc trẻ trung, mà còn là những người đồng đội tài năng, nhiệt huyết và tận tình.
06 yếu tố làm nên một Sonat-ers hoàn hảo:
- Tinh thần nhiệt huyết, luôn sẵn sàng chiến đấ
- Tinh thần hướng đến tư duy đổi mới - sáng tạo
- Thái độ ham học hỏi, tìm tòi và phát triển bản thân
- Hòa đồng, thân thiện, cùng nhau tiến bộ và thành công
- Luôn hỗ trợ lẫn nhau trong cả công việc và cuộc sống
- Dám đương đầu thử thách, luôn hướng tới mục tiêu cao hơn
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2017
Mission
Sứ mệnh của Sonat là đem lại niềm vui, sự thư giãn và những ảnh hưởng tích cực tới những nơi Sonat chạm đến. Chúng tôi tin vào giá trị đến từ sự đơn giản và lôi cuốn, từ đó không ngừng đổi mới và phát triển để mang đến cho người dùng những trải nghiệm ý nghĩa và thú vị bằng cách cung cấp các dòng game đơn giản, có thể dễ dàng chơi mọi lúc mọi nơi, phù hợp với mọi độ tuổi. Qua đó khẳng định tầm vóc và sứ mệnh của một doanh nghiệp Việt Nam năng động, sáng tạo, tiên phong trong lĩnh vực công nghiệp giải trí di động và các hoạt động cộng đồng
Review Sonat Game Studio
Lương thì thấp, đến làm ngồi cắm mặt xong COO quản lý thiếu chuyên nghiệp
Guồng làm việc nhanh nhưng đãi ngộ ok
Công ty môi trường trẻ trung.Lương thưởng chế độ bình thường, có thể hơi kém hơn so mặt bằng chung