1) Transactional Support:
- Attend to client queries, ensuring all queries are responded timely, professionally and in line with the Bank's service standards.
- Proactive in identifying client needs, consulting and providing necessary support, actions to ensure smooth transaction execution.
- Manage all client communication of the assigned portfolio; maintain necessary documents, records for all operations and effective relationship management.
- Liaise with various departments within the bank to ensure resolution of customer requests and enquiries pertaining to transactions and/or documentation in a timely manner.
2) Business Development:
- Assist Relationship Managers (RMs) to manage overall client relationships with the assigned portfolio.
- Support RMs to maximize the Bank's wallet share in relation to credit limit utilization and capture cross-sell business opportunities.
- Join clients' calls along with RMs to facilitate work requirements.
3) Planning and Compliance Support:
- Coordinate with KYC/AML Team to obtain necessary legal documents from clients and ensure completion of account opening and Know-Your-Customer (KYC) timely monitoring & diligent management of full client portfolio for periodic and ad-hoc KYC review.
- Support Team Leader in preparation of internal planning, business reporting activities.
- Support Team Leader in performing local compliance coordinator role as assigned from time to time.
- Administer all work and ensure compliance to all guidelines & procedures.
- Attend to other administrative tasks, managerial preparation and any other specific projects/ tasks as to be assigned by the Team Leader and Head of Department from time to time.Skills/Experience:
- Strong education background with at least a Bachelor's Degree in related fields (Economics/ Finance/ Banking Degrees preferred)
- Good communication skills (writing and speaking) in English.
- Experienced in banking operation/ customer service.
- Good work ethics and capacity to learn and adapt.
Education Required: Bachelor Degree in Economics/Finance/Banking
Years of Experience Required: 2 years and above.
Prior work experience in corporate banking/ client service area in foreign financial institutions is preferable.Thưởng
Annual Leave: 18 days ++/year
Chăm sóc sức khoẻ
Premium heath insurance is provided
Hoạt động nhóm
Salary: fixed 13 months + bonus
Là một doanh nghiệp đầu tư kinh doanh bất động sản, giữa lúc thị trường địa ốc đang có những bước chuyển mình mạnh mẽ, có sự phân hóa rõ rệt, chúng tôi hiểu rõ: Chỉ những chủ đầu tư có tiềm lực thực sự, có Tâm và Tầm, có ý tưởng sáng tạo vượt trội, có khát khao cống hiến và có trách nhiệm với cộng đồng mới có thể tồn tại và phát triển. Từ sự thấu hiểu đó, Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.
Chúng tôi coi sự duy trì đảm bảo về năng lực tài chính, sự đồng hành của các ngân hàng lớn, sự minh bạch thông tin về quá trình đầu tư, bảo đảm quyền lợi cho đối tác và khách hàng là yếu tố quan trọng nhất, là phương châm tạo lập UY TÍN của mình.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng đầy đủ các chính sách BHXH, BHYT, các phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật lao động và các chế độ đãi ngộ của Công ty.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch nghỉ mát, teambuilding, event ...
Lịch sử thành lập
- 2016: công ty được thành lập
Mission
Sunshine Group tự tin tham gia vào thị trường bất động sản, kiên định với tầm nhìn chiến lược của riêng mình: “UY TÍN TẠO NÊN SỨC MẠNH”. Luôn cẩn trọng trong đầu tư, chúng tôi chỉ đầu tư vào các dự án có vị trí đắc địa, những khu đất “Vàng” của một thành phố văn minh, hiện đại và giàu bản sắc văn hóa.