Việc làm Tam Son

Cập nhật 14/11/2024 16:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tam Son International Joint Stock Company
Marcom Lead - Trưởng Nhóm Marketing và Truyền Thông (Retail)
Tam Son
54 việc làm 31 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 02/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/08/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
Tam Son International JSC is a member of the Openasia Group, a multi-industry investment group established in 1994 in Vietnam.
Established in 2005, Tam Son serves as a bridge between the elite class in Vietnam and global luxury brands, celebrating creativity and values deeply rooted in craftsmanship. With a reputation built overtime, Tam Son continually expands its brand portfolio, asserting a strong position in the fields of Fashion, Watches & Jewelry, Lifestyle and Beauty. Gradually, Tam Son evolves into a curator of premium experiences, honoring beauty and becoming our customers' companion to discover inspiration.
MarCom Lead is responsible for handling a wide range of projects and for the brand's communication and branding by serving them as the primary contact point and coordinator for all the local activities. providing suitable marketing and communication campaigns, and liaising between brand and internal resources to ensure the efficiency of outcomes. Main responsibilities include fashion brands and digital projects of the group Openasia and Tam Son.
1. Research market and communication trends as well as client's information
- Observe and capture market and communication trends, especially in related fields.
- Acquire understanding of the client's product or service, the market and its consumers - and understand their objectives in terms of sales, market share, brand awareness and positioning.
2. Act as a key contact point for the brand for management and execution
- Build strong, long-term client relationships and maintain frequent interaction.
- Develop a detailed project plan, monitor progress and provide end-to-end project management.
- Understand larger financial picture and the impacts of Marcom activities on client's overall performance.
- Manage client's expectations and interpret client's feedback for change or improvement.
3. Coordinate with other departments and team members
- Oversee various execution stages and ensure adequate resources to meet projects' deadlines, maximizing.
internal interests and external profits.
- Create organized and clear communications at all levels and across all departments.
- Develop team members by coaching, training, and identifying areas of growth.
4. Digital Project Manager
- MKT Automation Strategy and coordinator.
- Communication leader in brands development on e-commerce platforms or their own website.
5. Other tasks assigned by the line manager
- Deliver reports, analysis, and other tasks as requested.1. Core Competencies
- Organized and detail-oriented
- Creative thinking, good communication, and motivation
- Teamwork and responsibility
2. Skills
- Excellent communication and presentation skills, both verbal and in writing (Both Vietnamese and
English)
- Desk research and analysis skills
- Fluency in both verbal and written English is preferred
3. Knowledge & Qualification
- Experience: With at least 5 years of marketing communications experiences
- Education: BA degree in Communications, Advertising, Business, Marketing or related disciplines
- Knowledge: High-end product market, Experience in building marketing strategies in all aspects (branding,
products, distribution...)Thưởng
Year-end bonus, Annual salary review
Chăm sóc sức khoẻ
Health insurance for yourself
Hoạt động nhóm
Training, Coaching, Birthday, Year-end party, etc.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3, Số nhà 21, ngõ 2 phố Lê Văn Hưu, Phường Phạm Đình Hổ

Công ty Cổ phần Quốc tế Tâm Sơn là thành viên của Tập đoàn Openasia. Tam Sơn ban đầu được thành lập vào năm 2005 với sứ mệnh đưa các thương hiệu thời trang cao cấp toàn cầu đến Việt Nam. Kể từ đó, chúng tôi đã mở rộng danh mục đầu tư của mình ra ngoài thời trang và sang nhiều lĩnh vực xa xỉ khác nhau bao gồm đồng hồ, trang sức và các thương hiệu công nghệ nghe nhìn bao gồm Patek Philippe, Hermès, Vacheron Constantin, Piaget, Chopard, Bottega Veneta, Saint Laurent, Hugo Boss, Kenzo, Bang & Olufsen. Tam Sơn hiện đang vận hành mạng lưới 20 cửa hàng tại cả Hà Nội và TP. Công ty đóng một vai trò quan trọng trong sự phát triển của Openasia Group. Từ thời trang đến các lĩnh vực xa xỉ khác, Tâm Sơn đã đạt được vị trí hàng đầu trong ngành công nghiệp xa xỉ của Việt Nam bằng cách cung cấp các tiêu chuẩn khắt khe về sự xuất sắc chuyên nghiệp, cam kết mạnh mẽ về giá trị cốt lõi của thương hiệu và mối quan hệ lâu dài với khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Tam Son

Bạn làm việc tại Tam Son? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tam Son

Tam Son

Click để đánh giá