Mô tả công việc
This a position that is responsible for handling daily operation of the company’s product across the country and the world.
Specific Accountabilities are include but not limited:
• Customer engagement in meeting and solution.
• Other tasks and duty as per the assignment of OM.
• Formulate and implement Standard Operating Procedures (SOPs) for clients.
• Maintain and expand client relations through customer service efforts.
• Follow up and offer service to the customers.
• Daily operation task including sea freight, logistics and back up for the airfreight part, from booking acceptance through to invoicing and job completion as well as problem solving/solution.
• Cooperate with BD team in visiting customers and developing new customers, new trade lane, new service through the nomination customer but not limited of the free hand local clients.
• Engagement with BD teams for major RFI/ RFQs personally and/or by providing resources.
• Tracking of shipments and providing status reports, communicating all shipment delays and issues to clients and/or overseas offices.
• Prepare quotations for clients, potential clients, overseas/interstate offices.
• Retrieve rates from shipping lines, airlines, vendors and overseas offices.
Yêu cầu công việc
• 2 years or more experience in working in a logistics/freight forwarding environment
• Team working.
• Experienced in tools such as Cargo Wise, MS Excel/PPT/SharePoint etc.
• Knowledge of developing, positive thinking.
• Good knowledge and experience of airfreight, sea freight, logistics are the plus.
• Written and spoken English, Mandarin is plus.
• Customer/ BD/ Operations Engagement
• Multicultural people management
• Sound presentation and communication skills
• Developing solutions for major customers
BENEFIT
• Competitive salary, good
Quyền lợi
Competitive salary, good benefit and bonus.
and bonus.
Priority to start working immediately.
Good working and fair environment, promotion opportunity.
• Good working and fair environment, promotion opportunity.
• Priority to start working immediately.g
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-03 02:20:03
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP được thành lập vào ngày 18 tháng 6 năm 2008. Trải qua quá trình 15 năm phát triển, đến nay OSP đã có được chỗ đứng cho riêng mình trên bản đồ thị trường Việt Nam với các sản phẩm, dịch vụ áp dụng công nghệ tân tiến nhất nhằm đáp ứng nhu cầu chuyên biệt của mỗi khách hàng. Hiện tại, OSP sở hữu bộ máy gồm gần 150 thành viên, bao gồm đội ngũ ban lãnh đạo, chuyên gia dày dặn kinh nghiệm trong lĩnh vực công nghệ thông tin và loạt nhân sự trẻ năng động và sáng tạo.
Với tôn chỉ “Luôn là đối tác tin cậy”, OSP luôn sát cánh cùng khách hàng – đối tác trong hành trình tăng trưởng bứt phá, phát triển bền vững. Một doanh nghiệp không thể vững mạnh nếu chỉ chú tâm vào lợi nhuận kinh doanh mà bỏ qua trách nhiệm với xã hội. Thấu hiểu điều này, tập thể OSP luôn tích cực tham gia các hoạt động thiện nguyện, bảo vệ môi trường, đảm bảo chế độ đãi ngộ cho nhân sự, nhằm tạo nên những giá trị mới cho cộng đồng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ các chế độ BHYT, BHXH, BHTN.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Teambuilding
- Event
Lịch sử thành lập
- Năm 2008-2010, Nghiên cứu, xác định nền tảng công nghệ cốt lõi và định hướng phát triển bền vững
- Năm 2011-2017, Ra mắt thành công các sản phẩm công nghệ đáp ứng nhu cầu cấp thiết của thị trường và đón nhận tin sự dùng của khách hàng.
- Năm 2018-2020, Bên cạnh loạt giải thưởng danh giá, OSP tiếp tục chứng kiến tăng trưởng bứt phá trong doanh thu tại tất cả lĩnh vực hoạt động.
- Năm 2021-nay, Thực hiện mở rộng quy mô, hoàn thiện bộ máy nhân sự và chính thức tham gia lĩnh vực phát triển ứng dụng công nghệ Blockchain
Mission
OSP thực hiện sứ mệnh kiến tạo giải pháp công nghệ ứng dụng cao và cập nhật xu hướng thế giới, mang lại hiệu quả cũng như thành công cho khách hàng. Các hoạt động hợp tác, đầu tư nước ngoài sẽ tiếp tục được triển khai với mong muốn đem tên tuổi thương hiệu Việt vươn tầm quốc tế.
Review TẬP ĐOÀN CÔNG NGHỆ OSP
Phúc lợi cơ bản, lãnh đạo thân ái, lương đúng giờ đúng ngày, là những thứ mà osp k có (RV)
Quản lý năng lực kém, chưa có nhiều kinh nghiệm, kỹ năng kém
Công ty nhiều hoạt động cũng khá vui, ban lãnh đạo cũng ok (RV)