Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Be responsible for the full circle of Back Office recruitment process, including sourcing, screening and shortlisting candidates, conducting interviews, making offers and onboarding employees;
- Work with Hiring Managers to determine and adjust their hiring needs to match the labor market;
- Build and manage the company's talent pool, using for the future hiring needs.
- Identify and build on potential partnership opportunities to improve the company's employer brand;
- Assist in executing and building up ideas/concepts of internal activities to attract high engagement of employees: Company Birthday, YEP, etc.;
- Other tasks assigned by the line manager.
Yêu Cầu Công Việc
Job Requirements
- Bachelor’s Degree required. Fluency in English is a must;
- At least 2 year of experience in the same position;
- Good communication, problem solving & presentation skills;
- Good interpersonal skill with the ability to influence and handle sensitive situations;
- Keep up with social media trends;
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 23 - 28
- Thời gian làm việc: Hành chính 8:30 – 17:30 thứ Hai – Sáu
- Lương: Cạnh tranh
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.