Mô tả công việc
Research and penetrate the target market
Support BDM in developing action plans to implement business development strategies and reach sales targets.
Support BDM in developing action plans to reach the target market
Conduct market and competitor research and analysis
Explore business opportunities
Conduct needs analysis and identify customer pain points to determine solutions to meet those needs.
Identify new business opportunities using email, phone, and social media to promote Sun Inc.’s brand and understand customer needs.
Implement activities to find potential customers in the English- speaking market (through Marketing Online, Offline, and connecting activities,..)
Manage prospects and existing customers
Close deals
Build and maintain relationships with existing customers to generate future sales opportunities
Plan and execute follow- up of potential customers.
Collaborate with the delivery team during the development process to detect issues and make improvements.
Create a list and fully update information about potential customers (Leads).
Yêu cầu công việc
Being able to start everything from scratch and work independently
At least 2 years of experience working in a similar position
Project management skills (preferred).
Communication skills, persuasive negotiation skills
Prior experience in IT sector and English- speaking markets with a proven track record of generating leads, opportunities and deals
English competency at professional level
Market research skills
Willing to take the lead in exploring new challenges and opportunities
Quyền lợi
Professional, open- minded, and creative environment:
Respect different perspectives within a team
Work with colleagues who embrace ideas to change the society
The culture of taking risks to experience and thrive
Strong learning culture that promotes individual development
Focus on individual development
Get access to company Learning Hub online library with various courses provided by Udemy, LinkedIn,...
Be empowered
Be consulted, accompanied, and supported in career development with the career path system (developing in expertise or management direction) that has been studied and tested for many years.
Be oriented for individual, group, and organizational goals
Be supported to define a 3- month or 6- month goal (Goal Define Support)
Special care for employees
Policies supporting learning activities, knowledge sharing, and cultural exchange (Technology Seminar – Tech Expert, Club: Reading, Japanese, Music Club, ...)
Performance review: Twice/a year
13th- month salary bonus
Seniority Allowance
Hybrid working policy; flexible check- in, check- out
Women care allowance: Women’s physiological leave: 2.5 hours/month; Postpartum leave for female employees with under 1- year- old children: 1 hour/day
Annual company trip and quarterly team- building activities
Comprehensive health insurance Sun Care
Salary: Upto $1500 (Gross) + Commission (lunch, living allowance, beauty care, Japanese and IT certificates, etc.)
Cập nhật gần nhất lúc: 2025-01-03 02:40:02
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.