Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Assistant Customer Service Manager will be expected to perform the following tasks:
Support Customer Service Manager to leading customer service department in order to achieves customer service objectives by contributing customer service information and recommendations to strategic plans and reviews; preparing and completing action plans; implementing production, productivity, quality, and customer-service standards; resolving problems; completing audits; identifying customer service trends; determining system improvements; implementing change.
- Plans and implements after-sales services to maintain operating performance of goods purchased and to modify and improve services rendered.
- Work closely with production, planning, sales and marketing departments to proactively provide customers with needed information and to identify and respond to customer expectations.
- Improves customer service quality results by studying, evaluating, and re-designing processes; establishing and communicating service metrics; monitoring and analyzing results; implementing changes.
- Well understanding staff’s job requirement for back up:
- · Receive new sample request making PO from customer.
- · Send the sample shipping list to Planning for shipment
- · Dealing with any correspondence relevant to customers regarding orders, shipping, stock and enquiries.
- · Inputting orders for customers and ensuring orders are released and shipped within specified timeframe.
- · Receiving customers’ complaints/ inquiries and working closely with related departments to put it right and obtain customers satisfaction.
- · Preparing and sending reports regarding customers’ orders, shipments, accounts, etc, to the customer and sales department.
Yêu Cầu Công Việc
· Graduate level qualifications
· Excellent communication skills both verbal and written English
· Verbal & written Mandarin preferable (but not compulsory)
· At least one year experience in working and interfacing with ERP system
· Excellent computer skills; MS Office, Emails, ERP systems & databases
· Customer Service experience not essential, but useful
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Theodore Alexander là công ty sản xuất đồ nội thất hàng đầu ở Đông Nam Á được công nhận về thiết kế và chất lượng sản phẩm. Công ty đã thành lập nhà máy tại Việt Nam tại Khu chế xuất Linh Trung với hơn 40 chuyên gia nước ngoài và hơn 4.000 nhân viên Việt Nam. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng viên có năng lực cao cho vị trí sau. Nếu bạn tự tin với tài năng của mình và đang tìm kiếm cơ hội làm việc cho công ty 100% vốn nước ngoài, chúng tôi rất vui được chào đón tất cả các đơn đăng ký.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN...
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 1996 bởi Paul Maitland Smith bí ẩn, Theodore Alexander đã trở nên nổi tiếng trong lĩnh vực này trong nhiều thập kỷ
Mission
- Theodore Alexander là một trong những thương hiệu nội thất cao cấp tốt nhất trên thế giới. Chúng tôi tin vào việc sử dụng những vật liệu thú vị nhất cho cả chức năng và vẻ đẹp. Đối với chúng tôi, chất lượng là điều tối quan trọng và chúng tôi hướng tới sự xuất sắc trong từng sản phẩm. Chúng tôi nỗ lực tạo ra những thiết kế sáng tạo và tạo ra đồ nội thất có tuổi thọ cao.