Việc làm CMC TS

Cập nhật 31/10/2024 22:20
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
Tổng Công ty Công nghệ và Giải pháp CMC (CMC TS)
Product Manager - ANESSA Brand
CMC TS 3.3★
11 đánh giá 118 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 08/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
  • Job purpose:

Product Manager is responsible for translating business and brand marketing objectives to developing effective marketing strategies for product portfolio that meets consumer needs and preferences, drives growth for brand, contribute to expanding the product's market coverage & maximize market share for business.

  • Responsibilities:
  • Translate brand elements into actionable Brand strategies, oversee marketing campaigns, communication plan and ensure consistency across markets.
  • Analyze consumer and market insights / customer upcoming trends to make recommendations to Brand Head, monitor performance metrics, and devise growth strategies in line with long-term objectives.
  • Build comprehensive integrated marketing plans, calendars, and budgets to position products for success, increase customer engagement.
    • Analyze brand positioning and consumer insights: Understand the market landscape and consumer preferences.
    • Shape and communicate vision and mission: Define the brand’s purpose and values.
    • Translate brand elements into plans and go-to-market strategies: Develop strategies to promote the brand.
    • Manage marketing teams working on brand initiatives: Oversee creative development and campaigns.
    • Monitor performance metrics: Assess marketing campaign effectiveness, ROI, and KPIs.
    • Stay informed about market trends and competitors: Research consumer behavior and competitor activities.
    • Devise growth strategies: Innovate to drive brand growth.
    • Align the company around the brand’s direction: Ensure consistency in brand choices and tactics.
  • Allocate budget monthly, quarterly, yearly to meet MKT objectives.
  • Build strategic plan to approach & support retailers.
  • Build strategic relationships with key stakeholders, partners, , vendors & agencies.
Requirements And Skills

  • Proven experience as a Brand Owner: Demonstrated ability to develop brand and marketing strategies.
  • Understanding of the full marketing mix: Knowledge of various marketing channels.
  • Analytical skills and creativity: Combine data-driven thinking with a creative mindset.
  • Strong communication skills: Effectively convey brand messages.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 16 - CMC Tower - Phố Duy Tân - Phường Dịch Vọng Hậu - Quận Cầu Giấy - TP. Hà Nội

Tổng Công ty Công nghệ và Giải pháp CMC (CMC TS) được thành lập trên sự hợp nhất năng  lực, kinh nghiệm 4 công ty thành viên thuộc Tập đoàn CMC. CMC TS hiện là Top 1 đối tác tư vấn và cung cấp, triển khai giải pháp Chuyển đổi số, Bảo mật, Cloud cho tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam.

CMC TS kế thừa gần 30 năm phát triển và xây dựng các giải pháp tích hợp từ CMC SI, năng lực phát triển và triển khai phần mềm từ CMC Software, nhà cung cấp dịch vụ CNTT và tích hợp số 1 ở thị trường phía Nam CMC SISG cùng nhà cung cấp các giải pháp an ninh an toàn thông tin hàng đầu Việt Nam của CMC Cyber Security.


Review CMC TS

3.3
11 review

16/09/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

OT, Onsite khách hàng, thức đêm thức hôm ... chả được đồng bạc nào. Đóng bảo hiểm chỉ 50% lương

14/09/2024
Tester tại Hà Nội

Môi trường làm việc khá tốt nhưng mức lương trả hơi thấp so với mặt bằng chung

14/09/2024
Kỹ sư phát triển phần mềm ERP tại Hà Nội

Công ty lớn có uy tín trên thị trường, nhiều dự án lớn thúc đẩy khả năng và điều kiện học tập

Những nghề phổ biến tại CMC TS

Bạn làm việc tại CMC TS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC TS

CMC TS

Click để đánh giá