Việc làm CMC TS

Tìm thấy 50 việc làm đang tuyển dụng
Tổng Công ty Công nghệ và Giải pháp CMC (CMC TS)
IT Technical Support
CMC TS
3.3
11 đánh giá 71 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 19
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 19
Thông tin cơ bản
Mức lương: 11 - 16 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/05/2023
Hạn nộp hồ sơ: 24/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Ho Chi Minh City

Chi tiết công việc

OVERVIEW
We are seeking a dedicated and knowledgeable Technical Support Specialist to join our team. The ideal candidate will have a strong technical background, excellent problem-solving skills, and a passion for assisting customers with their technical issues. As a Tech Support Specialist, you will play a critical role in providing effective technical support and maintaining customer satisfaction. You will be responsible for troubleshooting, diagnosing, and resolving various hardware and software-related problems.
ROLE AND RESPONSIBILITIES
  • Provide timely and accurate technical assistance to customers via various channels, including phone, email, and chat.
  • Troubleshoot and resolve hardware and software issues related to computer systems, software applications, networks, and peripherals.
  • Diagnose and resolve technical problems by gathering information, analyzing symptoms, and utilizing available resources and knowledge bases.
  • Analyze, troubleshoot, and resolve technical issues related to hardware, software, and network connectivity.
  • Research, diagnose, and recommend appropriate solutions or workarounds to customers.
  • Collaborate with internal teams to escalate complex issues and ensure timely resolution.
  • Using our dedicated system to set up an account, and then follow-up and make sure the account is set up successfully.
  • Monitor all activities by using our system.
  • Guide customers through step-by-step solutions, ensuring their understanding and satisfaction.
QUALIFICATIONS
  • Strong verbal and written skills in English.
  • University/College degree in information technology, computer science or any related fields.
  • Proven experience as a Tech Support Specialist or similar role.
  • Strong knowledge of computer hardware, software applications, operating systems, and network fundamentals.
  • Familiarity with common troubleshooting tools and remote support software.
  • Excellent problem-solving and analytical skills with the ability to prioritize and manage multiple tasks.
  • Strong customer service orientation and the ability to communicate technical concepts to non-technical individuals effectively.
  • Ability to work independently and collaboratively as part of a team.
BENEFITS
  • Work in a dynamic and flexible environment. (no dress code, pantry full of snacks and coffee)
  • Team building, Happy Hour every week.
  • Social insurance and annual leave based on the Vietnam Labour Code.
  • Incentive will be added based on employee’s performance.
  • 13th month bonus is provided based on performance.
WORKING TIME
Monday – Friday: From 13:00 - 22:00

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Tổng Công ty Công nghệ và Giải pháp CMC (CMC TS) được thành lập trên sự hợp nhất năng  lực, kinh nghiệm 4 công ty thành viên thuộc Tập đoàn CMC. CMC TS hiện là Top 1 đối tác tư vấn và cung cấp, triển khai giải pháp Chuyển đổi số, Bảo mật, Cloud cho tổ chức và doanh nghiệp tại Việt Nam.

CMC TS kế thừa gần 30 năm phát triển và xây dựng các giải pháp tích hợp từ CMC SI, năng lực phát triển và triển khai phần mềm từ CMC Software, nhà cung cấp dịch vụ CNTT và tích hợp số 1 ở thị trường phía Nam CMC SISG cùng nhà cung cấp các giải pháp an ninh an toàn thông tin hàng đầu Việt Nam của CMC Cyber Security.

Những nghề phổ biến tại CMC TS

Bạn làm việc tại CMC TS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CMC TS

CMC TS

Click để đánh giá